Gå til innhold

SNIKTITT: Immortals Fenyx Rising


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (2 timer siden):

Blir jo stadig vanskeligere å lage noe nytt da "alt" har blitt laget før. Ser jo det samme til en viss grad i film og tv serier. 

Er ikke vanskelig i det hele tatt, så lenge man legger LITT innsats i det.

På PS2 hadde vi en myggsimulator, et konduktørspill, et "rulle-opp-objekter for å lage stjerner"-spill, og masse mer originalt som man aldri hadde sett før. Man hadde også fokus på både offline multiplayerspill, i tillegg til online mot slutten, og andre "idéer" som virker å være glemt. Og der så man også starten på sjangrer som det virker å komme utallige kopier av på de senere generasjonene, og selv de beste spillene i dag er egentlig bare spill som er fast i de samme sjangrene i stedet for å finne opp nye. Jeg tør påstå at de eneste skikkelige nyvinnerne de siste 10-15 årene er Little Big Planet, Dreams, Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle Cars (som var originalen til Rocket League), PlayerUnknown's BattleGrounds (til en viss grad), og kanskje Mirror's Edge. Disse er ikke nødvendigvis de beste i klassen, men de gjorde noe nytt. Og for all del, mange spill har gjort noe eller mye bra med eksisterende sjangre (Witcher 3, CoD4, mm.), men det er langt mellom dem, og etter dem følger en ny bølge med kopier av dem igjen. Forhåpentligvis er de små eller store endringene gode nok til å starte en liten revolusjon - for eksempel vil jeg tro Fall Guys kan gjøre noe slikt for Battle Royale-sjangeren - men de aller fleste tar så små sjanser at de virker å drukne i mengden.

Lenke til kommentar
Noiz skrev (6 minutter siden):

" Med de riktige ingrediensene fra Assassin's Creed og The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kan dette vise seg å bli en av høstens mer spenstige titler. "

Hvorfor ønsker dere at spille skal ta ingredienser fra et spill dere gav 6/10? :p

Er vel nettopp derfor de påpeker de RIKTIGE ingrediensene. Jeg selv har ikke problemer med å se gode kvaliteter i dårlige spill i alle fall.

Lenke til kommentar
Noiz skrev (27 minutter siden):

" Med de riktige ingrediensene fra Assassin's Creed og The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kan dette vise seg å bli en av høstens mer spenstige titler. "

Hvorfor ønsker dere at spille skal ta ingredienser fra et spill dere gav 6/10? :p

Jeg ville gitt BotW en betydelig høyere karakter, men jeg anmeldte det ikke. Betyr det at en annen anmelder hadde en annen mening enn meg at jeg må skrive som om jeg ikke likte BotW så mye som jeg gjør? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...