Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Unødvendig strengt kornatiltak. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSapling - SCM skrev (1 minutt siden):

Opplevde i dag når jeg var utenfor streningen og ventet på at det skulle åpne, så fikk jeg beskjed om at do'en er stengt pga koronatiltaken. Jeg er må ha tilgjengelighet til do på treningen. Hvis det blir slik, da er det fare for at jeg sier opp karatetreningen.? ? Dette er kommunen sin feil at karaten mister elevene sine.

Å stenge toalettet på treningen, høres litt drøyt ut. Selv om det er koronavisur i Norge, må man jo fortsatt gå på do. Jeg foreslår at du tar dette opp med kommunen.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (24 minutter siden):

Opplevde i dag når jeg var utenfor streningen og ventet på at det skulle åpne, så fikk jeg beskjed om at do'en er stengt pga koronatiltaken. Jeg er må ha tilgjengelighet til do på treningen. Hvis det blir slik, da er det fare for at jeg sier opp karatetreningen.? ? Dette er kommunen sin feil at karaten mister elevene sine.

Krever kommunen at doer stenges? Håpløst! Hva er begrunnelsen til kommunen for å stenge toalettet? 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (3 minutter siden):

Ok, har du spurt karateklubben også? Jeg finner det merkelig at kommunen går inn å stenger doer... det kan jo tenkes at de har satt ett krav om at doer på offentlige steder skal vaskes minst 5 ganger om dagen, og at karateklubben ikke kan gjøre dette og at det er derfor doen er stengt. 

Jah, jeg har sendt en sms til han som styrer karateklubben tidligere i dag. Har enda ikke fått svar på den heller. Har tenkt å ringe til ham også, hvis jeg ikke får svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (5 minutter siden):

Det samme skjedde med toaletter på rasteplasser tidligere, og det førte selvsagt til at folk gjorde fra seg i skogbrynet. Og etterhvert ble de toalettene åpnet igjen. 

Søtt bilde til å være en mann :)

Det er jo risiko for å gjøre. Da kan man få bot for blotting. Det er heller ikke greit. Kommunen bør skjønne bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (13 minutter siden):

Hva med å dumpe en bøtte med brukt tørkepapir utenfor toalettet? Kanskje noget drastisk. Helst brukt til hendene, da det kan bli for mye å dumpe dopapir eller verre.

Smart, så blir sjappa helt stengt når tilsynet kommer og ser folk vasker seg i en felles bøtte.

Jeg avventer spent svar fra hvorfor de har valgt å stenge toalettet. Jeg tror karateklubben ikke har ressurser til å vaske dassen så ofte som kravene er for treningssenteret under krisa, og at karateklubben og ikke kommunen har beordret dassen stengt. 

 

Lenke til kommentar

Føy på en ekstra lapp

"Doen er stengt pga covid-19"

"Drit bak bygget"

.. ta bilde av det og legg det ut på karateklubbens FB-side så får vi se om ikke det blir fortgang i de små grå som står bak doforbudet. Lapp nr 2 kan fjernes. Poenget er bare å sette i gang debatten om hva man i praksis må gjøre dersom man bare må.

Regner med det er en Narvestad-type som vil vise at han har litt makt til å bestemme der.

Endret av Simen1
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...