Gå til innhold

Xbox Series X har fått pris og dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Pallehysa said:

Sony mangler PC markedet heilt klart. Men om ein ser på abonnent tjenesten, konsoll vs konsoll, har PS ein identisk tjeneste.

PS Now har ikke samme satsingen på nye spill som Xbox Ultimate sier de skal ha. EA sin tjeneste inkluderer også mange nye spill. Det skal sies at jeg tok et år med EA sin tjeneste og endte bare opp med å spille to spill. Hvis du ikke spiller sportspill så er det ikke en så fantastisk deal. 

EDIT: Angående EA sin abonnementstjeneste så tenkte jeg som et enkeltstående produkt. Lempet inn i denne avtalen med Xbox så er omstendighetene helt annerledes. 

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
Bjoolz skrev (1 minutt siden):

PS Now har ikke samme satsingen på nye spill som Xbox Ultimate sier de skal ha. EA sin tjeneste inkluderer også mange nye spill. Det skal sies at jeg tok et år med EA sin tjeneste og endte bare opp med å spille to spill. Hvis du ikke spiller sportspill så er det ikke en så fantastisk deal. 

Skal ha, vil ha, kjem til å ha. Tida vil vise. Uansett ingen tvil om kva selskap som pumper ut kvalitet spel. Om Sony vil ha eit PS now "ultimate" abonnement, kan dei nok fylle den lettere enn Microsoft kan.

Lenke til kommentar
Sitat

Utrolig bra prising fra Microsoft her. For 350 ish kroner i måneden får du en Xbox Series X og Game Pass Ultimate + EA Play. Spinnvill value man får he

det samme tenker jeg, har allerede ultimate i dag , så da er det jo strengtatt bare 200 kr mere for EA play og en ny xbox. treker du fra kosten på ea play så er de vell ca 170 kr for boksen i måneden.

 

EDIT: sitat virker ikke når man svarer ute på nettsiden altså , dette var et svar til Craxmerax 

La in sitat manuelt 

Endret av Mato
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (51 minutter siden):

Skal ha, vil ha, kjem til å ha. Tida vil vise. Uansett ingen tvil om kva selskap som pumper ut kvalitet spel. Om Sony vil ha eit PS now "ultimate" abonnement, kan dei nok fylle den lettere enn Microsoft kan.

det er vell mer eller mindre en formalitet hva som skiller et pc spill med et xbox spill så det burde være mulig og få alt av pc spill på xbox så lenge de mapper spillet for controller og legger inn faste grafikk settings , xbox er trosalt en win 10 maskin, så spesialbibliotek er potensielt likt med pc  

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Fantastisk av Microsoft dette. 

Egentlig har jeg klart å bli mer solgt på Series S etter å ha vært ganske sikker på Series X en stund nå. Men jeg er jo fortsatt usikker på hva den vil klare kontra Series X. Redd å sitte med Series S om den gir mindre stabil fps osv i f.eks Halo MP.

Lenke til kommentar
kaaasen skrev (2 timer siden):

Hadde egentlig bestemt meg for å hoppe over fra Xbox One S til PS5, men det ser ut som jeg blir værende hos M$ og går for Series X istedet.

Jeg er spent på hvor mye vi ender opp med å betale her til lands. For 350 kr pr mnd er det en nobrainer for meg. Nærmer vi oss 500 kr pr mnd blir jeg straks mer lunken til det hele. 

 

Tror du ikke man kan bruke samme konverteringskurs som selve konsollene? 
Da blir det vel 379kr eller 389kr, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Allostasis skrev (1 time siden):

Hva skjer om man allerede har betalt for mange måneder med Game Pass Ultimate og kjøper denne 350kr abonnoment ordningen? Får man noe avslag eller blir det rent tap?

Blir bare ren gjetning men tipper det fryses og starter og løpe etter nedbetalingsperioden. 
 

Eller så får man kanskje bare en månedlig kode som forlenger GPU med én måned. Nekter å tro det blir tap.

Lenke til kommentar
Ezio skrev (4 timer siden):

Gir jo mening, så ville jo vært rart om det ikke stemte.

 

Joda, er egentlig enig der. Det har vært vanlig praksis å gå i minus med maskinvaren og så tjene inn pengene på spill og ekstrautgifter.

Forrige generasjon var MS og Sony imidlertod mer forsiktige. PS4 sin maskinvare gikk i pluss fra dag 1, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Hva er disse regnestykkene med valuta? Valutakursen er ganske irrelevant. Du vet prisen på konsollen i norske kroner, du vet prisen på Game Pass Ultimate. Så da deler du bare 5500 på 24 og legger til måndesprisen på Game Pass Ultimate.

Da får du 125 + 230, så da vil det koste 355kr måneden. Gitt at de ikke tar noe ekstra selvsagt.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...