Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Kamerat ventet lenge på prøvesvar/test av korona


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (26 minutter siden):

Ellers nå, 6 dager uten svar på prøven for kompisen. Han angrer jo bittert på at han tok testen nå. Får han ikke svar snart må han utsette tannlegetimen igjen.

Vel det som er positivt er at det er lite sannsynlig at testen er positiv da, men han bør jo få svaret slik at han får gå på tannlegetimen sin selvsagt. Når er den?

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (6 minutter siden):

Lillestrøm uten å bli mer spesifik enn det (utvidet ved siste sammenslåing).

Godt nok. Her er web siden til Lillestrøm kommune. https://www.lillestrom.kommune.no/Koronainformasjon-fra-lillestrom-kommune/koronatesting/#testsenter. Der står det at svaret skal være ferdig og formidlet via SMS i løpet av et par dager. 200% avvik på tid. Vet du noe om hvor vanlig dette er? Kan de hatt problem med sms? Ikke riktig nummer etc?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Oddvardm said:

Godt nok. Her er web siden til Lillestrøm kommune. https://www.lillestrom.kommune.no/Koronainformasjon-fra-lillestrom-kommune/koronatesting/#testsenter. Der står det at svaret skal være ferdig og formidlet via SMS i løpet av et par dager. 200% avvik på tid. Vet du noe om hvor vanlig dette er? Kan de hatt problem med sms? Ikke riktig nummer etc?

Når han tok testen bekreftet han navn, adresse og telefonnummer på et skjema de leste fra. Men jeg kom over en side hvor det stod "Store forsinkelser på testsvar, ikke ring koronatelefon med spørsmål om dette".

Forsinkelsen ligger hos ahus. Ergo gjelder nok dette da alle tester som sendes til ahus.

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Evil-Duck said:

Sist jeg ble testet fikk jeg ingen varsel på hverken telefon eller SMS men svaret lå under prøvesvar på "Min Helse" på Helsenorge.no . 

Ja det var det han også fikk beskjed om på teststasjonen så han sjekker prøvesvar siden flere ganger daglig.

Eneste stedet jeg vet man får sms er aleris når jeg selv testet meg der i sommer med halsbetennelse osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...