Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Ansatt ble nektet å bruke munnbind på jobb


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (8 minutter siden):

Hvor mange ganger skal vi se sånne saker:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8m3x62/adeleide-25-ble-nektet-munnbind-paa-jobb-brakk-meg-i-frykt

At det må mediesak til for at noen firkantede ledere ikke forstår 2 gangen. Nekte hun bruke munnbind når det var dokumentert med legeerklæring? At det går an.

Ikke bra. En bekjent av meg har kraftig nedsatt immunforsvar og lå på sykehus lenge, faktisk to ganger i vår med Covid-19. Viruset er ikke til å spøke med for de i risikogruppa, dette er alvor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Delvis skrev (21 timer siden):

Hvor mange ganger skal vi se sånne saker:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8m3x62/adeleide-25-ble-nektet-munnbind-paa-jobb-brakk-meg-i-frykt

At det må mediesak til for at noen firkantede ledere ikke forstår 2 gangen. Nekte hun bruke munnbind når det var dokumentert med legeerklæring? At det går an.

Mer irritert blir jeg at toppene alltid skylder på de som driver butikkene, akkurat som at dritten ikke kom rennende ned fra toppen?

-Beklager, Det har bare vært en misforståelse...

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (17 minutter siden):

Mer irritert blir jeg at toppene alltid skylder på de som driver butikkene, akkurat som at dritten ikke kom rennende ned fra toppen?

-Beklager, Det har bare vært en misforståelse...

 

Det er akkurat som med NAV. Ingenting skjer før du går til media. Dessverre. 

Men akkurat når det gjelder kjøpmenn tror jeg gjerne på at det var en lokal feil. Det er mange rare kjøpmenn der ute. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...