Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Innføre karantenekrav for Bergen?


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er av den oppfatninga at det burde innførast "søring-karantene" fordi det er eit effektivt virkemiddel i staden for dagens løysning der ein har mindre anbefalingar på nasjonalt nivå uavhengig av lokal smittesituasjon.

Å dele opp Norge i soner og innføre tiltak basert på lokal smitterisiko virker å vere det einaste fornuftige. Ikkje berre som eit effektivt tiltak for å hindre spredning, men også for å beskytte næringslivet i områder med liten smitterisiko frå unødige dyre smitteverntiltak.

Eg meiner også at det også må vurderast å gjere anbefalingane om til krav som i ytterste konsekvens kan tvangsgjennomførast ved hjelp av straffereaksjonar.

 

 

Det vil sjølvsagt være håplaust å skulle sette ein kvar lastebilsjåfør i karantene for å krysse ei fylkesgrense, men å sette krav til registrering eller liknande tiltak som gjer det mindre fristande å ta seg ei byhelg i Bergen utan spesielt gode grunnar for det burde være innafor.

Det er konflikt med personvern og personleg friheit, men eg meinar at i denne situasjonen vi er i akkurat no så burde det ikkje være heilt akseptabelt å reise på kryss og tvers i landet.

Det er også slik at jo strengare reglar vi klarer å leve etter i dag for å hindre smittespreiing, jo raskare kan vi kome oss tilbake til normalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bor i Bergen.
Etter sommerferien, så fikk datteren min omgangssyke første uken i barnehage.
Sønnen min ble forkjølet andre uken på skolen.
Min eldste sønn fikk influensa forrige uke.

...

Samboeren min jobber i helsevesenet, og jeg må gå på jobb og trening og møte mennesker hver dag med mindre jeg er død -- da kan jeg i beste fall få fri frem til jeg puster igjen.

...

Det er noe fundamentalt galt med måten samfunnet ble startet opp igjen -- spesielt hvordan smitte i familien til folk fungere i praksis:
Er familien syk? Tough shit -- gå på jobb.

Det får meg til å tro at det er voksne som smitter barna mine, på grunn av arbeidspress, eller voksne som sender barna på skole og i barnehage vel vitende om at de var syke i går, igjen på grunn av arbeidspress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (15 minutter siden):

Eg er av den oppfatninga at det burde innførast "søring-karantene" fordi det er eit effektivt virkemiddel i staden for dagens løysning der ein har mindre anbefalingar på nasjonalt nivå uavhengig av lokal smittesituasjon.

Å dele opp Norge i soner og innføre tiltak basert på lokal smitterisiko virker å vere det einaste fornuftige. Ikkje berre som eit effektivt tiltak for å hindre spredning, men også for å beskytte næringslivet i områder med liten smitterisiko frå unødige dyre smitteverntiltak.

Eg meiner også at det også må vurderast å gjere anbefalingane om til krav som i ytterste konsekvens kan tvangsgjennomførast ved hjelp av straffereaksjonar.

 

 

Det vil sjølvsagt være håplaust å skulle sette ein kvar lastebilsjåfør i karantene for å krysse ei fylkesgrense, men å sette krav til registrering eller liknande tiltak som gjer det mindre fristande å ta seg ei byhelg i Bergen utan spesielt gode grunnar for det burde være innafor.

Det er konflikt med personvern og personleg friheit, men eg meinar at i denne situasjonen vi er i akkurat no så burde det ikkje være heilt akseptabelt å reise på kryss og tvers i landet.

Det er også slik at jo strengare reglar vi klarer å leve etter i dag for å hindre smittespreiing, jo raskare kan vi kome oss tilbake til normalen.

Det burde i så fall vere godt mogeleg å utarbeide eit eige regelverk for arbeidsreiser/varetransport og eit anna for fritidsreiser osv.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (20 minutter siden):

..  dersom folk hadde fulgt oppfordringa godt. Jeg tror det må legges mer press på det enn å bare anbefale og oppfordre.

Husk at karantenekrav ikke bryter med nordmennes rett til å reise hvor de vil innenfor rikets grenser.

Den norske handteringa har i stor grad vore basert på anbefalingar og "dugnad". I tillegg til smittesporing og streng handheving av karantene og isolasjon.

Norge har lukkast betre enn mange andre land med mykje strengare krav eller nedstenging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (41 minutter siden):

Det burde i så fall vere godt mogeleg å utarbeide eit eige regelverk for arbeidsreiser/varetransport og eit anna for fritidsreiser osv.

Resten av Europa løyste vell utfordringa med å innføre forbod mot å bevege seg meir enn X km frå bustaden, forbod mot å gå ut anna enn for å gjennomføre nødvendig handel maks ein gong per dag, og krav om attest frå arbeidsgjevar dersom ein måtte reise til og ifrå jobb.

Sjølv om vi ikkje går så hardt til verks i Norge så burde det heilt klart være eit krav om at alle som er ute å reiser som minimum må kunne oppgi ein nødvendig formål med reisa, og aller helst kunne dokumentere nødvendigheita av reisa. 
Det burde vere heilt uproblematisk å kunne lage unntak for yrkesreiser der arbeidstakaren er underlagt ein HMS-instruks frå arbeidsgjevaren.

Problemet er dei som reiser rundt fordi dei kjeder seg. Eg kjenner meg rimeleg trygg på at dei fleste som har Harry-handla i sommar har gjort utelukkande på grunn av kjedsomheit og ikkje fordi dei hadde eit akutt behov for utvatna bacon og smågodt i 2 kg bokser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (6 timer siden):

De ekstra tiltakene i Bergen forlenges. Smittetallene har ikke gått ned, og antallet ukjente smitteveier har økt.

https://www.nrk.no/vestland/dette-skal-til-for-a-fjerne-koronatiltakene-i-bergen-1.15162718

De ligger jo dagesvis etter på smittesporingen, så det er ikke så rart. Tipper tallet på ukjente går ned om noen dager. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...