Jump to content
Sign in to follow this  
WCH911

Kommune anmelder arrangør av feiring i Sarpsborg

Recommended Posts

Der ble endelig arrangørene av feiringen i Sarpsborg anmeldt. Håper det blir kraftige reaksjoner fra politiet, og at det settes et eksempel med denne saken. De som vil rope diskriminering får rope det, men slik ansvarsfraskrivelse og brudd på reglene må straffes. Det spiller ingen rolle hvilket samfunn du hører til.

Det at 2500 mennesker sitter i karantene fordi enkelte folk ikke evner å følge reglene er mildt sagt latterlig. Hele saken bunner i det at regler ikke ble fulgt, både for smittevern og kommunale vedtak om at lokalet ikke kan brukes til forsamlinger, og det er på grunn av dette det bør bli reaksjoner. 

https://www.nrk.no/osloogviken/kommunen-anmelder-arrangor-av-feiring-i-sarpsborg-1.15150635

Edited by WCH911
  • Like 4
  • Innsiktsfullt 2

Hva med personer som har påvist Covid men ikke  bidrar med å fortelle hvem man har vært sammen med eller respekterer isolasjon? 

plankeby skrev (40 minutter siden):

Hva med personer som har påvist Covid men ikke  bidrar med å fortelle hvem man har vært sammen med eller respekterer isolasjon? 

Begge parter er håpløse. Pandemien kommer til å ta lenger tid hvis ikke folk skjerper seg igjen. Jeg er dritt lei selv over alle restriksjonene, men jeg opprettholder de fordi jeg vil tilbake til et normalt samfunn igjen.