Gå til innhold

Cyberpunk 2077 får enda mer gratis nedlastbart innhold enn The Witcher 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CommanderKeen skrev (47 minutter siden):

Nei. Jeg sa ca. Det betyr omtrent. Det skjønner du. Til og med du skjønner det.

Fra spillet går gold til 16 uker etter release kan man lage mye tror du? For å si det sånn, tror du siste biten av innhold er klart den sjette dagen i uke femten og de pusher det rett ut døra i all hast? Du viser igjen at du bare ikke forstår spillutvikling. Minimumstiden, og da mener jeg absolutt minimum, som innholdet vil gå gjennom QA, cert og alt annet er to måneder. I beste fall er det som skal slippes uke 16 helt ferdig senest uke 8, og i så fall påbegynt før spillet gikk gold. Men igjen, alt er ferdig til gold. All logikk tilsier det. 

Jeg skrev også ca, til og med du burde klart å lese det. Ca er ikke godt nok når det er snakk om halvparten/dobbelte av tiden. 2mnd vs 4mnd.

Er som å diskutere med en murvegg, du nekter for muligheten for at det ikke er 100% klart før release. Jeg påstår ikke at alt blir gjort etter release, men du påstår at alt er 100% klart i det spillet går gold uten å ha noe holdepunkter for at det er det annet enn at du tror de ikke rekker å lage noe av det på tiden da spillet går gold til 16 uker etter release. Det er igjen ikke godt nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (7 timer siden):

Jeg skrev også ca, til og med du burde klart å lese det. Ca er ikke godt nok når det er snakk om halvparten/dobbelte av tiden. 2mnd vs 4mnd.

Er som å diskutere med en murvegg, du nekter for muligheten for at det ikke er 100% klart før release. Jeg påstår ikke at alt blir gjort etter release, men du påstår at alt er 100% klart i det spillet går gold uten å ha noe holdepunkter for at det er det annet enn at du tror de ikke rekker å lage noe av det på tiden da spillet går gold til 16 uker etter release. Det er igjen ikke godt nok.

Jo, det er godt nok. De skal lage en rekke større pakker med DLC og har ikke kapasiteten til å utvikle småpakker med innhold som de skal gi bort gratis på siden av det. Og igjen, for n-te gang, tiden strekker ikke til. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (3 timer siden):

Ok. Men hva mener du da? At EA, Activision/blizz og ubi ikke tar betalt lignende innhold? For det finnes relativt mange bevis for det motsatte?

Så du mener at valget er enten å få det senere, eller at man må betale for det?

Er det ikke et valg å bare få det man originalt ville fått til dagen man egentlig skulle fått det?

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (17 minutter siden):

Så du mener at valget er enten å få det senere, eller at man må betale for det?

Er det ikke et valg å bare få det man originalt ville fått til dagen man egentlig skulle fått det?

hvis DLC ligger i spillet til launch så er det jo ingen dlc. bare en del av spillet. ergo du vet jo ikke at du får noe ekstra. Derfor får jo heller ikke utviklere som gjør dette skryt. For ingen vet jo at de gir deg "ekstra" innhold. 

uavhengig så mener jeg fortsatt CDPR er en av de beste i klassen og fortjener skryten de får. Som vel var roten til diskusjonen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
barezell skrev (22 minutter siden):

hvis DLC ligger i spillet til launch så er det jo ingen dlc. bare en del av spillet. ergo du vet jo ikke at du får noe ekstra. Derfor får jo heller ikke utviklere som gjør dette skryt. For ingen vet jo at de gir deg "ekstra" innhold. 

uavhengig så mener jeg fortsatt CDPR er en av de beste i klassen og fortjener skryten de får. Som vel var roten til diskusjonen? 

Så de fortjener skryt for å lure spillerne sine til å tro at de får mer innhold gratis, selv om de ville fått det likevel, og tidligere enn de får det nå?

Copy. 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (10 minutter siden):

Bare fordi du sier noe betyr ikke det at du har et poeng. 

Nei. Det er nå så, men jeg har nå prøvd å forklare hvorfor jeg mener det jeg mener fremfor å påstå ting uten å forklare og så og nekte på alt annet. Uansett håper du og koser deg med cyberpunk når den tid kommer ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...