Gå til innhold

Cyberpunk 2077 får enda mer gratis nedlastbart innhold enn The Witcher 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"gratis nedlastbart innhold". sikkert noe som var inkludert i spillet, så tar dem det ut, og fordeler det ut "gratis" over noen måneder. folk blir gærne fordi det tilsynelatende er gratis dlc. cdpr fanboys er verre enn noe annet. de lager ett kommersielt bra spill, og plutselig blir de sett på som guder. latterlig teit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev (7 minutter siden):

"gratis nedlastbart innhold". sikkert noe som var inkludert i spillet, så tar dem det ut, og fordeler det ut "gratis" over noen måneder. folk blir gærne fordi det tilsynelatende er gratis dlc. cdpr fanboys er verre enn noe annet. de lager ett kommersielt bra spill, og plutselig blir de sett på som guder. latterlig teit

Lol nei det er ikke ferdig enda. Enten slippe det som gratis dlc eller utsette spillet er år eller to. Hva velger du?

Lenke til kommentar

Gøbbevarrameivæl!  

Så med andre ord skal vi helst sammelikne det å betale for en DLC med å få den gratis? Eller er det nå slik at det er ordet gratis som vekker den store harmen hos de som velger få føle seg krenket av den åpenbare lureri-markedsstrategien til CDPR og andre som måtte finne det for godt å gi bort tillegg til spillene sine.

Jeg burde med andre ord ikke tro på at det ikke koster meg noe, når noen gir meg noe som jeg ikke må betale for? Det koster meg noe, jeg bare har ikke forstått det?? Da er det jammen godt at jeg har deres pedagogiske og velfunderte begrunnelser for hvorfor det er slik;

 

Jaqoby skrev (21 timer siden):

"gratis nedlastbart innhold". sikkert noe som var inkludert i spillet, så tar dem det ut, og fordeler det ut "gratis" over noen måneder. folk blir gærne fordi det tilsynelatende er gratis dlc. cdpr fanboys er verre enn noe annet. de lager ett kommersielt bra spill, og plutselig blir de sett på som guder. latterlig teit

 

CommanderKeen skrev (20 timer siden):

Igjen, «gratis» er en overdrivelse. Det er som å tro du ikke betaler skatt i desember.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen skrev (3 timer siden):

Gøbbevarrameivæl!  

Så med andre ord skal vi helst sammelikne det å betale for en DLC med å få den gratis? Eller er det nå slik at det er ordet gratis som vekker den store harmen hos de som velger få føle seg krenket av den åpenbare lureri-markedsstrategien til CDPR og andre som måtte finne det for godt å gi bort tillegg til spillene sine.

Jeg burde med andre ord ikke tro på at det ikke koster meg noe, når noen gir meg noe som jeg ikke må betale for? Det koster meg noe, jeg bare har ikke forstått det?? Da er det jammen godt at jeg har deres pedagogiske og velfunderte begrunnelser for hvorfor det er slik;

 

 

 

Kort sagt, du hadde fått det uansett. Innholdet er klart til release. Det er bare markedsføring at de drar det ut over noen uker. Du hadde fått alt det samme innholdet, men nå får du det bare senere, og det hylles CDPR for. Det synes jeg er rart. 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (2 timer siden):

Det er bare common sense om spillutvikling. Tar lengre tid enn to uker etter gold å utvikle ferdig innhold. 

Hvis du går ut i fra at de ikke har påbegynt det en gang kanskje. Hvis det er snakk om måneder (som det er) så er det veldig mye som kan bli laget på noen måneder når det er snakk om å lage oppdrag til et ferdig spill.

Det er ingen grunn til å tro at utvidelsene er ferdige nå. I alle fall ikke alle. Hvis det er 20 oppdrag og 4 av de er klare nå så gjør det jo ingenting om de følger planen om å slippe de etter release. Tar lang tid å bli ferdig med spillet først uansett.

Er bare utrolig hvordan noen klarer å vri dette til å være negativt eller "nøytralt". Det er helt klart noe positivt det de gjør her. Det er 100% sikkert at de sitter og arbeider med å skape innhold som slippes som gratis DLC etter at spillet har gått gold/til leveranse. Og da er det sant, gratis DLC.

Hadde kanskje ikke vært noe å skryte av om dette var normen, men når normen er drittoppførsel som f.eks fra EA, 2K Games, Rockstar, Activision, Ubisoft så er dette absolutt noe å skryte av.

Og det her kommer fra en som er ganske care til CDPR. Witcher-spillene fenget meg aldri men håper CyberPunk gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (17 minutter siden):

Det er ingen grunn til å tro at utvidelsene er ferdige nå. I alle fall ikke alle. Hvis det er 20 oppdrag og 4 av de er klare nå så gjør det jo ingenting om de følger planen om å slippe de etter release. Tar lang tid å bli ferdig med spillet først uansett..

Det er ikke ferdig nå. Men det begynner å bli ferdig, og er klart til release. Med den tidsplanen de har er det bare QA de rekker i den perioden. 

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Cyberpunk 2077 får enda mer gratis nedlastbart innhold enn The Witcher 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...