Gå til innhold

Hvem og hvor bor de som bor ute i skogen? Er du her?


Deedi

Anbefalte innlegg

Hei!! Beklager om jeg tok denne i feil kategori.

Jeg leste en gang for noen år siden at noen bodde ute i falleferdige gjemte hus her og der. Og en gang så jeg noen skrev at man kunne komme å bli med så lenge man ikke spiste dyr. Dette var bare 1 person og det er tydligvis flere som bor ute i skogen. 

Jeg finner meg i en utrolig vanskelig situasjon for tiden der jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre lengre. Jeg har tenkt utallige ganger på å kunne joine noen av de menneskene. Jeg håper noen som leser dette er en av de menneskene for jeg vil gjerne joine. 

Nå er det jo høst også kommer vinteren så det er ikke den beste tiden på året å gjøre noe sånt akkurat men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre ? Jeg har en del plager og merker jeg trekker mot roen som man kan finne i naturen. Plis ikke vær negativ mot meg eller noe. Er en grunn til hvorfor jeg kommer hit og ikke på kvinneguiden. Jeg kunne tenkt meg å åpnet meg om mine plager men det tørr jeg ikke. Er for sårbar til å kunne fgå ekkle svar akkurat nå. 

Håper noen kan svare. Bare om det så var et lite hei. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er risikabelt og vil gjøre ting veldig vanskelig for deg.

Hvis du har lyst å gå inn i detaljer på hva som har skjedd så tror jeg det vil gjøre det lettere for oss å hjelpe deg. Uansett om det er økonomiske problemer eller kriminelle handlinger så er det bedre utveier enn forduftelse.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Dette er risikabelt og vil gjøre ting veldig vanskelig for deg.

Hvis du har lyst å gå inn i detaljer på hva som har skjedd så tror jeg det vil gjøre det lettere for oss å hjelpe deg. Uansett om det er økonomiske problemer eller kriminelle handlinger så er det bedre utveier enn forduftelse.

Jeg sendte en melding til deg. Vil helst ikke si det foran alle ?

Lenke til kommentar

Rart det der med å bo ute i skogen. Bor du i telt sier ingen noe, men bygger du hytte med eget vanninntak og egenprodusert strøm så kommer staten og gjør deg til kriminell om de finner deg. Jeg ser positivt på å flytte seg bort fra bebyggde områder, men jeg ville ikke stolt på noen i ei hytte i skogen som var villig til å ta meg inn uten å kjenne meg. Spesielt om jeg var kvinne.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...