Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøvde Nakenprat for å finne FF


Gjest 2736d...a05

Anbefalte innlegg

Gjest 2736d...a05

Jeg er fullstendig anonym på den siden, ingen bilder og er ikke med i noen grupper. Dristet meg til å legge ut en annonse der for en stund siden hvor jeg skrev at jeg kunne tenke meg en FF men at jeg er forsiktig av meg i begynnelsen og trenger å bli kjent, bli trygg på. 

Og det veltet inn med meldinger i innboksen, mest fra menn som ville pule NÅ og lurte på hvor jeg bodde. Også fra mange som startet mld med å skrive lengden på kukken sin. 

De få mennene som faktisk tok seg tid til å skrive litt om seg selv og som tok hensyn til mine behov, var medlem av helt syke grupper hvor man stapper ting inn i hull. Eller gruppesex. Eller 100 nakenbilder av seg selv i forskjellige stillinger. Veldig vulgært veldig avtennende. Så jeg ble skremt vekk. 

Nå vil jeg ikke være der mer. Får heller ikke slettet kontoen. 

Jeg går ikke på byen, så kan ikke jakte der. 

Hvordan er det med Tinder? Kan det være plassen for meg for å finne en som kan pule meg? Må man skrive hva man er ute etter der, og ser alle dette? Er så redd for at noen jeg kjenner skal se det og tenke at jeg er løstøs. 

Hva bør jeg gjøre? 

Anonymous poster hash: 2736d...a05

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriver du nøyaktig hva du vil og overser alle som skriver til deg som ikke passer inn i det du er ute etter så kan hvilket som helst fora fungere. Vil du bruke tinder vil du få akkurat samme type "vulgære" svar fra noen personer, så der må du også sile ut de som kontakter deg som ikke passer inn i det du vil.

Med tanke på anonymitet kan du f.eks ta et helfigur bilde av deg selv i et speil og klippe det til slik at man ikke ser ansiktet ditt, i kombinasjon med en profiltekst som beskriver hva du vil det bli ganske så anonymt for andre brukere; såfremt du ikke har noen spesielle tatoveringer eller andre kjennetegn synlig.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Gjest 976c8...cfd

Nakenprat tiltrekker seg rimelige spesielle mennesker vil jeg tro?

På Tinder trenger man ikke skrive noe som helst på den offentlige profilen. Om noe kan du jo heller tydeliggjøre det etter du har begynt å snakke med noen.

Anonymous poster hash: 976c8...cfd

Lenke til kommentar
Gjest b1fa3...317
On 9/6/2020 at 4:40 PM, Guest 2736d...a05 said:

De få mennene som faktisk tok seg tid til å skrive litt om seg selv og som tok hensyn til mine behov, var medlem av helt syke grupper hvor man stapper ting inn i hull. Eller gruppesex. Eller 100 nakenbilder av seg selv i forskjellige stillinger. Veldig vulgært veldig avtennende. Så jeg ble skremt vekk. 

Jeg trodde egentlig sex ofte gikk mye ut på å stappe ting inn i hull egentlig men ... ?

På tinder kan du skrive hva du vil, og vil antagelig bli oversmømt med tilbud du kan velge fra uansett om du bare skriver noe hyggelig på profilen.

Anonymous poster hash: b1fa3...317

Lenke til kommentar
Gjest b1fa3...317 skrev (1 time siden):

Jeg trodde egentlig sex ofte gikk mye ut på å stappe ting inn i hull egentlig men ... ?

På tinder kan du skrive hva du vil, og vil antagelig bli oversmømt med tilbud du kan velge fra uansett om du bare skriver noe hyggelig på profilen.

Anonymous poster hash: b1fa3...317

Det kommer litt an på hva man skal ha ut av sexen. Hvis målet er formering, så er fortest mulig inn og ut av hull en god løsning, men for de aller fleste som er interessert i nytelse, intimetet og god sex, så handler det om veldig mye mer ; ) 

Lag en relativt anonym profil på tinder, skriv ærlig hva du er ute etter og skriv en del med de som napper på, slik at dere begge er klar over hva som ønskes og gjelder, når dere finner ut at dere vil stappe ting inn og ut av hullene på hverandre

 

Faren med å åpent søke FF på tinder, er jo at du får en del henvendelser fra folk som bare vil vise pikken og knulle iløpet av 1 time, men slike er det jo bare å avfeie, viktigste er å kommunisere nok først, slik at man er trygg på hvor begge står.

Lykke til i jakten!

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Gjest 2736d...a05 skrev (På 6.9.2020 den 16.40):

Hvordan er det med Tinder? Kan det være plassen for meg for å finne en som kan pule meg?

Ja, det kan det. Men du kan ikke være anonym der.

Gjest 2736d...a05 skrev (På 6.9.2020 den 16.40):

Må man skrive hva man er ute etter der, og ser alle dette?

Ikke i profilen. Glem det. Det er oppskrifte på å tiltrekke all slags rart.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (2 minutter siden):

Ja, det kan det. Men du kan ikke være anonym der.

Ikke i profilen. Glem det. Det er oppskrifte på å tiltrekke all slags rart.

Kvinner får høyresveip av 50% av menn, uansett hva man skriver så vil man tiltrekke seg mye rart. Uansett, så må man jo forklare dette veldig fort til matchene sine, så kan være greit å sile ut de som er ute etter noe seriøst med en gang, hvis man absolutt ikke er interessert i dette. 

Men ja, hvis du vil unngå all risiko for å bli gjenkjent og tatt for å være løs, så ville jeg unnlatt å skrive det rett ut, og deretter kun sveipet høyre på folk som bor litt langt unna og som det ikke er noen sjans for at du kjenner. 

 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (7 timer siden):

Ja, det kan det. Men du kan ikke være anonym der.

Jo, du kan det. Du kan kalle deg hva som helst og dele så mye eller lite info som du vil.
Brorparten av kvinnene på Tinder har kun et fornavn, eller bare et kallenavn, og bilder. Ingenting annet.
Du trenger ikke ha identifiserende bilder en gang.

Men jeg er helt enig at man ikke bør skrive noe om at man er ute etter en FF i profilen.
Hva mannfolka er ute etter, om noen kan være ute etter det samme, bør man finne ut ved å snakke med dem. Ellers er det som nevnt større sjanse for at man får oppmerksomhet fra de som kun er ute etter en ONS, ikke en type relasjon som TS er ute etter.

Lenke til kommentar

Det er vel som forventa. Du får lengda på penis og nakenbilder på NAKENprat :)

Det finne med nettet, om det er tinder eller noe annet, så styrer du det selv. Om du liker ikkje noen - berre blokke personen. Du kan chatte, bytte over til viber/facetime. Møtes på byen. Ta alt i din egen tempo. 

Lenke til kommentar
Gjest edc91...21c

Er litt uenig med noens erfaringer her inne. Jeg var på NP en periode, som kvinne, og postet nakenbilder. Gjorde det for oppmerksomheten sin del, jeg hadde dårlig selvtillit (slet mye med depresjon og angst). Fikk meg en fin følgerbase på snapchat. Etter ca. 3 måneder med moro fant jeg ut at dette egentlig ikke var noe for meg. Jeg lagde til og med en tråd der inne (på forumet) der jeg forklarte hvordan jeg følte det og hadde det, og jeg fikk ganske flott respons, spesielt fra menn. Og nei de var ikke ute etter å møtes for å pule osv. De delte egne erfaringer og usikkerheter og jeg hadde veldig mange gode samtaler. Jeg lærte mye av meg selv - og menn, der. Positive og gode erfaringer, med andre ord. 

Anonymous poster hash: edc91...21c

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 93dbf...c39

Ja, du sier noe. Det skulle vært et seriøst nettsted for folk som bare vil kose seg litt sammen, uten noen forpliktelser forøvrig.

Selv så kjenner jeg veldig på et behov for voksen nærhet, med alt det innebærer fra en klem til avslappende kroppskontakt, og så videre. Men samtidig så er jeg overhodet ikke klar for noe forhold. Jeg er vel litt som hovedpersonen i "Dag" akkurat nå. Haha

Og du, trådstarter. På vegne av meg selv og andre mannfolk som klarer å beherske seg: Beklager for pervoene som overhodet ikke har impulskontroll

Anonymous poster hash: 93dbf...c39

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvorfor er du så bekymret over hva andre skal tenke? Uansett er Tinder et helt stuerent sted å være i de fleste miljøer. Du trenger ikke proklamere at det er ff du vil ha så alle kan se det. Sånne detaljer kan jo prates om på første date eller i samtalen med de du vurderer å treffe. Det er vel heller mer vanlig at noen er tydelige på at de vil ha noe seriøst, og hvis ikke så er det som regel helt fint med et godt ligg eller 10. 

Lenke til kommentar
Gjest 37ce1...3a1

Nakenprat høres vel ganske bra ut sånn sett hvis du bare er ute etter et ligg, er bare å utveksle bilder og avtale hvor og når man skal møtes.

Anonymous poster hash: 37ce1...3a1

Lenke til kommentar
Gjest edc91...21c

Husk at svært mange menn på Nakenprat er gift eller i et forhold. Jeg har til dags dato ikke møtt noen single der ute, og jeg har møtt en del. 

Anonymous poster hash: edc91...21c

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...