Gå til innhold

Hvor sen oppstart i ny jobb er for sent?


Gjest f5161...a23

Anbefalte innlegg

Gjest f5161...a23

Hei,

Jeg har fått et jobbintervju, men jeg føler meg moralsk forpliktet til å avslutte et prosjekt i min nåværende jobb.

Spørsmålet mitt er om det vil bli sjokkerende å be om oppstart i mars/april om jeg får et tilbud i dag, 3 måneder utover oppsigelsestid.

Anonymous poster hash: f5161...a23

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil nok variere mykje, men erfaringsmessig er det ikkje ofte at ein er så tidleg ute å søke etter arbeidstakarar at det passar å tilsette arbeidstakarar som ikkje kan starte før etter 6 månedar. Stort sett så er det ønskeleg at du kan starte så raskt som råd.

Unntaket er dersom det ikkje er eit akutt behov for din arbeidskraft men at bedrifta berre vil sikre seg din kompetanse. I enkelte tilfeller så vil det kunne være positivt for arbeidsgiver å sleppe lønnsutgiftene i det fyrste kvartalet ettersom det er positivt for budsjettet å spare lønnsutgifter, men for dei fleste bedrifter er det nok eit reint tap å ha vakante stillingar.

Det er uansett berre å spørre, kortid du kan være tilgjengeleg og kor lang oppsigelsestid du har er vanlegvis spørsmål som dukker opp alt på jobbintervjuet, og i alle fall i samband med jobbtilbudet.

Det er ikkje umogleg å finne ei løysing, det at du ønsker å avslutte påbegynte arbeidsoppgåver før du startar hos ny arbeidsgivar kan nok også vurderast som eit positivt karaktertrekk.
Eg har også høyrt om løysingar der ein går gradvis over til ny arbeidsgiver der den gamle arbeidsgivaren får leige deg inn nokre timar/dagar for å jobbe med prosjektet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...