Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjønner ikke hvilken tast dette er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg kunne skru av in-game tips, for å få det bort. Men skal også få testet ut forslagene her?Merkelig å velge en så vanskelig tast for dette...kan heller ikke mappe denne funksjonen. Når jeg Googler ser jeg folk i andre land/tastaturer også sliter

Lenke til kommentar
QHamp skrev (1 time siden):

Fant ut at jeg kunne skru av in-game tips, for å få det bort. Men skal også få testet ut forslagene her?Merkelig å velge en så vanskelig tast for dette...kan heller ikke mappe denne funksjonen. Når jeg Googler ser jeg folk i andre land/tastaturer også sliter

Eit problem ein gjerne ser på spel utvikla i USA. Det er ein ganske enkel tast å treffa på amerikansk layout, og ein har ikkje teke omsyn til at han er vanskeleg eller umogleg å nå in game på mange europeiske tastatur (Shift og Alt Gr fungerer som regel ikkje som modifier keys inne i spel, så me får problem om utviklaren har nytta ein del spesialteikn som spelkontrollar). Om du ikkje kan mappa han om blir alternativet å skifta til US English som inndataspråk før du startar spelet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...