Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du hatt sex med en dame med slike lår?


Gjest 453c8...bb7

Anbefalte innlegg

Gjest 453c8...bb7

Jeg vet jeg har ganske store lår, jeg prøver å gå ned i vekt... Sluttet å kutte meg for 3 år siden. Arrene er litt tydeligere i virkeligheten og man kjenner de når lårene er glattbarberte, er ikke det beste bildet dette, på venstre låret har jeg noen større arr på siden som ikke kom med. Håper på ærlige svar. Hva hadde du eventuelt sagt om du skulle ha sex med dama og så hadde hun disse arrene? Er det sånt man forteller om på forhånd? Jeg syns ikke arrene mine er så ille sånn sett, men husker når psykologen fikk se dem så sa hun at det var verre enn hun trodde. Jeg er jo vandt til dem.. 

https://imgur.com/O7P3fCh

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 3b62e...8d3

Oi. Du kan ikke ha hatt det lett. Håper du har det bedre nå. 

Arrene hadde ikke hatt noe å si hverken for eller i mot ift sex. Ikke størrelsen heller. 

Anonymous poster hash: 3b62e...8d3

Lenke til kommentar
Gjest 91aff...284

Ta leg sleeve tattoveringer over så synes de enda mindre.

Personlig involverer jeg meg ikke med noen som har synlige arr, har ikke lyst å ta sjansen på å måtte handtere tilbakefall.

Anonymous poster hash: 91aff...284

Lenke til kommentar
Gjest 453c8...bb7
PgUp skrev (3 minutter siden):

Greit å få vite slikt på forhånd tenker jeg. Men tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig mye, er jo hele pakka som teller :)

Takk for svar, du sier noe der. Folk reagerer vell forskjellig på sånt. For noen er det ingen big deal mens for andre kan det skape reaksjoner og vekke følelser. 

Gjest 3b62e...8d3 skrev (3 minutter siden):

Oi. Du kan ikke ha hatt det lett. Håper du har det bedre nå. 

Arrene hadde ikke hatt noe å si hverken for eller i mot ift sex. Ikke størrelsen heller. 

Anonymous poster hash: 3b62e...8d3

Vell, jeg skader meg ikke lenger så noe går jo bedre. Takk for at du svarte. 

Gjest 91aff...284 skrev (1 minutt siden):

Ta leg sleeve tattoveringer over så synes de enda mindre.

Personlig involverer jeg meg ikke med noen som har synlige arr, har ikke lyst å ta sjansen på å måtte handtere tilbakefall.

Anonymous poster hash: 91aff...284

Har vurdert tatovering men redd det ikke blir seende bra ut. Jeg har en del tatoveringer fra før så det hadde jo passa inn, men samtidig er jo arrene en del av meg og det blir rart å dekke over det da, tenker jeg. Arrene ville du ikke sett før jeg kledde av meg uansett, jeg går ikke med shorts på sommeren. Kan gå med kjole men da må den dekke lårene. Takk for at du svarte. 

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Lenke til kommentar
Gjest 453c8...bb7
blured skrev (2 timer siden):

Synes helt ærlig det ikke så så ille ut.

Det verste med det er ikke hvordan det ser ut i seg selv, men at man forstår hva som har ført til at det er sånn, og derfor gjør det vondt å se på. Så det kan nok være greit å fortelle om på forhånd ja.

Jeg syns ikke det ser ille ut selv. Jeg er faktisk redd for at en potensiell partner skal tenke at det her er bare "fjortiskutting" og at jeg egentlig ikke har hatt det dårlig/at jeg sliter. Sånne holdninger har jeg ingenting til overs for men jeg vet at det finnes folk som har det. Jeg har på mange tidspunkt i livet hatt det vondt og i perioder brukte jeg å kutte meg for å kope med de dårlige følelsene. Husker når faren min så arrene for første gang når vi var på ferie. 

Enig i det siste du skriver. Takk for at du tok deg tid til å svare. 

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Lenke til kommentar
Gjest 7565f...ff6
4 hours ago, Guest 453c8...bb7 said:

Håper på ærlige svar. Hva hadde du eventuelt sagt om du skulle ha sex med dama og så hadde hun disse arrene? Er det sånt man forteller om på forhånd? 

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Sex er vel ikke problemet, men det kan være et problem om man ønsker noe mer enn bare sex. Jeg ville vært forsiktig med å gå inn på noe mer før jeg er veldig sikker på at dette er noe hun har lagt bak seg. 

Anonymous poster hash: 7565f...ff6

Lenke til kommentar
Gjest 453c8...bb7
Heradon skrev (56 minutter siden):

Det har ingenting å si for utseendets del, men det kan være lurt å fortelle på forhånd. Slik at partneren slipper å bli bekymret på dine vegne når han/hun ser arrene :wee:Ikke ta tatovering, du er fin som du er.

Takk for svaret ditt. :) 

Gomby skrev (30 minutter siden):

Kan være greit å si det uten å gjøre det til noen big deal. For eksempel: "Forresten, ikke bli sjokka når du ser arrene. Jeg hadde en periode der jeg var ganske langt nede men jeg er over det nå heldigvis. :)"

Hvis ikke du gjør det til en big deal så kommer ikke han til å gjøre det heller.

Ingen big deal for meg. Men jeg tror jeg hadde blitt fornærma om han påpekte arrene og kalla det for "fjortisemooppførsel" eller noe sånt. ? Takk for at du tok deg tid til å svare. 

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Lenke til kommentar
Gjest 453c8...bb7 skrev (37 minutter siden):

Takk for svaret ditt. :) 

Ingen big deal for meg. Men jeg tror jeg hadde blitt fornærma om han påpekte arrene og kalla det for "fjortisemooppførsel" eller noe sånt. ? Takk for at du tok deg tid til å svare. 

Anonymous poster hash: 453c8...bb7

Modenhetstest da ;) Sier han det vet du at han ikke er noe å samle på. 

Lenke til kommentar

Arrene bryr jeg meg lite om.
Jeg har mer 'tiltrekkningsproblem' med overvekt, enn arr.
Føflekker, fødselsmerker, fregner, trenger heller ikke være negativt.

Uten åpenhet rundt det så vil arrene forundre han, og kanskje vil han ikke tørre å ta det opp.
Jeg vil si det må minst nevnes på forhånd, ellers kan han bli kraftig distrahert med spørsmål og bekymringer:)

Jeg så på bildet før jeg leste, trodde det var strekkmerker.

Lenke til kommentar

Arrene er ikke så ille, så det har ikke mye å si for opplevelsen slik sett. Vær ærlig om hvorfor du har de arrene, det er nok best å fortelle om dem før første gang dere har sex, slik at du ikke blir usikker, og slik at han ikke får masse tanker som til sammen kan ødelegge stemningen. Etter du har fortalt om det så er katten ute av sekken, og du trenger ikke bekymre deg for hva han tenker, siden du har forklart årsaken til at de er der. Er han interessert i deg som person og ikke bare for sex, så kan du nok merke det om han viser forståelse og respekt ved å prate om arrene og om hvordan du har det og har hatt det tidligere i livet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...