Gå til innhold

Når senkes prisen på forrige model IPhone når 12'er kommer?


Anbefalte innlegg

Som tittelen legger opp til lurer jeg på om det blir noe forskjell på prisen til IPhone 11, når IPhone 12 kommer i oktober? Eller om den pris-senkingen vil ta sin tid? Jeg trenger en telefon nå, og det er ikke noe must for meg å ha det nyeste av det nye, så en 11 fungerer fint. Lurer bare på om jeg skal kjøpe den nå, eller vente et par måneder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GråGardin skrev (1 time siden):

Som tittelen legger opp til lurer jeg på om det blir noe forskjell på prisen til IPhone 11, når IPhone 12 kommer i oktober? Eller om den pris-senkingen vil ta sin tid? Jeg trenger en telefon nå, og det er ikke noe must for meg å ha det nyeste av det nye, så en 11 fungerer fint. Lurer bare på om jeg skal kjøpe den nå, eller vente et par måneder?

Det er ikke alltid at prisene går ned på forrige gen. Ville i tilfellet lagt opp prisvarsler på iPhone 11 modellene som er aktuelle for deg. 

Noen ganger blir produktene bare faset ut uten noen prisnedgang. Andre ganger, fortsetter de å selge de eldre modellene med en prisreduksjon på rundt 1000kr.

Kan være du må vente til slutten av oktober før dette skjer, avhengig av når Apple velger å ha sin keynote, pluss avhengig av hvor lang tid det tar før de slipper de nye modellene på markedet.

Når alt er sagt, så lønner deg seg stort sett alltid å vente til de nye modellene er lansert.

Lenke til kommentar

Det blir antakelser, men dersom det blir som i fjor. Da ble Xr byttet ut med 11. Apple sluttet og selge Xr, mens elkjøp og andre nettbutikker fortsatt og selge Xr. Da gikk den ned noe i pris.
For iPhone 8, så har den ikke gått ned noe i pris etter SE kom. Som i praksis er en iPhone 8s.

Hva med å kjøpe Xr dersom det ikke er så viktig med det siste nye? Den er så godt som lik 11 bortsett fra den magler vidvinkel kamera og har en litt svakere prosessor.

Lenke til kommentar
edyrli skrev (6 timer siden):

Det blir antakelser, men dersom det blir som i fjor. Da ble Xr byttet ut med 11. Apple sluttet og selge Xr, mens elkjøp og andre nettbutikker fortsatt og selge Xr. Da gikk den ned noe i pris.
For iPhone 8, så har den ikke gått ned noe i pris etter SE kom. Som i praksis er en iPhone 8s.

Hva med å kjøpe Xr dersom det ikke er så viktig med det siste nye? Den er så godt som lik 11 bortsett fra den magler vidvinkel kamera og har en litt svakere prosessor.

iPhone Xr selges fortsatt hos Apple .

kanskje  du mener toppmodellene ? 

Iphone X ble faset ut når XS kom, XS ut når 11 pro kom ..

Lenke til kommentar
bbios skrev (12 minutter siden):

iPhone Xr selges fortsatt hos Apple .

kanskje  du mener toppmodellene ? 

Iphone X ble faset ut når XS kom, XS ut når 11 pro kom ..

Du har selvfølgelig rett. Sånn går det når man skriver før man tenker.
Da er det nærliggende å anta at Xr blir faset ut og iphone 11 blir satt ned med noen hundrelapper når 12 kommer. Men bare tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...