Gå til innhold

Beste abonnement for fri data også i EU


Anbefalte innlegg

Hei.

Har overraskende nok bruk for mer enn dagens 40GB med Onecall. Jeg ser på Telia X og Chili Mobil, men begge har begrensninger på 30/24GB i EU. Tviler vell på at det er voldsomt behov for det med det første, men finnes det er abonnement med en fri kvote her? Eller er det en alternativ metode å gjøre dette på som er forholdsvis enkel. Har mulighet til e-sim med iPhone 11 Pro.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (1 time siden):

Du får finne en kompis eller familiemedlem å "samarbeide" med hvor en av dere har telia x og den andre telenor next ;)

Hehe ? 

Jeg kunne jo klint til med begge selv, for arbeidsplassen min er jo praktisk talt overalt hvor jeg har nett. Hvordan er det å kombinere to abonnement slik? Kan man enkelt styre hvilket navn ønsker å bruke til hva? Jeg vil jo ha et som primær abonnement, og det andre som er sekundær hvor kun data trekkes fra.

 

Vet noen om et nytt abonnement kan opprettes på dagen dersom man benytter e-sim?

Lenke til kommentar
8 minutes ago, torbjornhb said:

Hehe ? 

Jeg kunne jo klint til med begge selv, for arbeidsplassen min er jo praktisk talt overalt hvor jeg har nett. Hvordan er det å kombinere to abonnement slik? Kan man enkelt styre hvilket navn ønsker å bruke til hva? Jeg vil jo ha et som primær abonnement, og det andre som er sekundær hvor kun data trekkes fra.

 

Vet noen om et nytt abonnement kan opprettes på dagen dersom man benytter e-sim?

Litt usikker på hvor enkelt det er på iPhone, men på android er det ezpz.

Eventuelt kan du jo ha SIM fra det ene i en mobil router også bare knerte wifi når du ikke vil bruke nettet fra den operatøren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har yng next gjennom Telenor og er ikke fornøyd. Har streamet serier gjennom apper på bare telefonen og har brukt 19 gb bare iløpet av en dag... disse abonnementene er bare lureri. Dette vil ikke holde ut halve måneden en gang og i disse dager er det digg å ligge å se på netflix etc. synes det er rart hvordan mobildataen min merkeligvis bare suges ut fort og drastisk.

Lenke til kommentar
Heihei92 skrev (6 minutter siden):

Jeg har yng next gjennom Telenor og er ikke fornøyd. Har streamet serier gjennom apper på bare telefonen og har brukt 19 gb bare iløpet av en dag... disse abonnementene er bare lureri. Dette vil ikke holde ut halve måneden en gang og i disse dager er det digg å ligge å se på netflix etc. synes det er rart hvordan mobildataen min merkeligvis bare suges ut fort og drastisk.

Dette handler kun om ditt eget forbruk. Du kan ikke skylde på Telenor fordi du streamer serier og dermed bruker data. Her er det mye du har misforstått. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
12 hours ago, Heihei92 said:

Jeg har yng next gjennom Telenor og er ikke fornøyd. Har streamet serier gjennom apper på bare telefonen og har brukt 19 gb bare iløpet av en dag... disse abonnementene er bare lureri. Dette vil ikke holde ut halve måneden en gang og i disse dager er det digg å ligge å se på netflix etc. synes det er rart hvordan mobildataen min merkeligvis bare suges ut fort og drastisk.

Hvis du bor i by/stort tettsted kan du bytte til Ice Ung og Data frihet for totalt 348. Da har du 1000 GB der det er Ice+ dekning. (sjekk evt dekningskart for Ice+)

12 hours ago, RaveX said:

Dette handler kun om ditt eget forbruk. Du kan ikke skylde på Telenor fordi du streamer serier og dermed bruker data. Her er det mye du har misforstått. 

Misforstått og misforstått. Må dessverre ha it-utdanning eller stor interesse for å skjønne at reklamene til Telenor ikke gir et riktig bilde av abonnementet.

Endret av kim_InnleggNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...