Gå til innhold

Betalt via Klarna - fått uriktig vare


Nedward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel nesten bli omvendt av det du skriver.  Klarna skal få butikken til å betale deg.

Det er jo hele sikkerheten med Klarna - få varene først - så betal.  Når du da IKKE har fått riktige varer henvender du deg til Klarna og sier du ikke vil betale før feilen er rettet - så ordner det seg.

Ganske enkelt en genial måte å være sikker på når man kjøper noe på nett ?

 

Lenke til kommentar

Man forholder seg til butikken. Klarna kan man samtidig melde ifra til, så utsetter de betalingsfristen. Og hvis butikken ikke retter opp, så tar man det med Klarna som da fikser dette for seg. Ikke betal før butikken har rettet opp.

Kontaktet selv butikken (Ikke denne butikken) når jeg kjøpte munnbind, og de ikke kom etter 2 uker (Sendt fra Bergen), og de utsatte betalingsfristen for meg kjapt, og munnbindene kom en uke senere.

Lenke til kommentar

Sikkert det samme om du går veien jeg nevner - tok kontakt med Klarna fikk selvsagt utsatt betalingsfristen - tok IKKE kontakt med noen butikk - varene kom aldri og Klarna slettet kravet.

MEN ta nå i alle fall kontakt med Klarna som krever inn pengene - de sender til inkasso om du ikke gir noen beskjed.

Sikkert flere måter å løse dette på ?

 

Lenke til kommentar

Varene er betalt for over en uke siden. Så sletting av krav er nok ikke mulig.

Skal prøve å høre med Klarna. Tipper jeg ikke får noe svar fra Ludostore. Men så er det jo et problem her, det er ikke sagt at munnbindene er falske. Politiet MISTENKER det. Tenker at hvis jeg får igjen penger, så er det ikke i 2020.

Viser seg at jeg glemte å betale fakturaen. Sendte klage til Klarna om at det var noe feil med varen og henviste til siste dagers skriverier i media om forfalskninger. Regner med at jeg slipper å betale dette. Gav samtidig beskjed til Ludostore om at de kunne se langt etter pengene mine hvis ikke noen andre enn dem selv kommer med dokumentasjon som tilsier at det er ekte vare.

 

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...