Gå til innhold

Ubisoft fjerner Black Lives Matter-lignende logo fra mobilspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirRobert skrev (11 minutter siden):

Undres om dette var et bevisst valg fra ubisoft for å skape kontrovers rundt spillet.

Venstreraddisene på twitter har nå gitt de tonnevis med gratis markedsføring. All PR er god PR vettu.

Jeg tror det er så mange kokker på kjøkkenet hos Ubisoft at dette bare er noe som glapp igjennom systemet før noen la merke til hvordan sammenhengen fremsto.

Jeg kan ikke si sikkert at alt de lager er sånn, men spesielt de store seriene til Ubisoft har vanvittig masse folk involvert.

Endret av Dberg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

" Det er ganske nærme høyreradikale konspirasjonsteorier om hva Black Lives Matter-bevegelsen driver med"

Nei det er ikke "høyreradikale" konspirasjonsteorier. Dette har de selv uttalt. "Hvis vi ikke får det som vi vil så skal vi tear down the fucking system.."

Klarere kan det vel ikke sies. Jeg har selv sett flere klipp av slike uttalelser. Inkludert ett intervju på Fox News med en av BLM lederne, hvor han kom med en slik uttalelse.

Denne organisasjonen skaper hat og frykt. Og vi har sett en oppblomstring av vold mot hvite personer i det siste, hvor angriper identifiserer/sympatiserer med BLM. Kanskje ikke så rart, da det blir framsatt som om sorte forfølges og jaktes på i gatene av hvite ekstremister og politi. Det er fullstendig bullshit. Hvite(og Asiatere) er de som begår minst hatkriminalitet pr innbygger i USA.

Det som er så farlig er at denne skremmselspropagandaen fører til et økende hat mot hvite, spesielt hvite med konservative holdninger.

BLM og media har satt rase relasjonene i USA til det verste siden 60 tallet, som jeg kan se det. Det er skremmende å se utviklingen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...