Gå til innhold

Vil ikke love momsfritak for elbiler etter 2021


Anbefalte innlegg

2 hours ago, Dubious said:

Elsykkel ER at alternativ til bil

For nokre få.  Kona har 25 km til jobb, og det er slett ikkje tilrettelagt for sykkel.  Sjølv pleier eg å sykle, men av og til er veret so dårleg at eg heller sit på med bilen.  Ungane pleier å sykle, men dei må òg køyrast av og til.  Skal yngstemann vitje ein kompis som bur fem mil heimefrå, over ein fjellovergang som kan vere vinterstengd sjølv for bilar, er ikkje sykkel eit alternativ til bil.  Vi har berre ein bil.

Quote

Det er lettere å få folk over på sykkel, om de kan kjøpe elsykkel uten moms

Det trur eg ingenting på.  Syklar er allereie veldig mykje billigare enn bil, og kostar ca null i vedlikehald og bruksavgifter, so prisfordelen over bil har dei allereie.

Endret av Sturle S
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
6 minutes ago, Sturle S said:

For nokre få.  Kona har 25 km til jobb, og det er slett ikkje tilrettelagt for sykkel.  Sjølv pleier eg å sykle, men av og til er veret so dårleg at eg heller sit på med bilen.  Ungane pleier å sykle, men dei må òg køyrast av og til.  Skal yngstemann vitje ein kompis som bur fem mil heimefrå, over ein fjellovergang som kan vere vinterstengd sjølv for bilar, er ikkje sykkel eit alternativ til bil.

Det trur eg ingenting på.  Syklar er allereie veldig mykje billigare enn bil, og kostar ca null i vedlikehald og bruksavgifter, so prisfordelen over bil har dei allereie.

Men det er ikke alltid snakk om å kjøpe elbil istedenfor elsykkel. Som du er inne på er det mange som trenger bil til et par ærend i løpet av en uke, slik at de må kjøpe en bil. Poenget er at man kan redusere antallet bilturer hvis en har en god elsykkel. Og en god elsykkel koster fort 30-50 000 kr, eller enda mer hvis en vil ha transportsykkel. Da kommer momsfritak godt med for en familie som må ha en bil uansett.

Lenke til kommentar
Just now, PingEnt said:

Men det er ikke alltid snakk om å kjøpe elbil istedenfor elsykkel. Som du er inne på er det mange som trenger bil til et par ærend i løpet av en uke, slik at de må kjøpe en bil. Poenget er at man kan redusere antallet bilturer hvis en har en god elsykkel. Og en god elsykkel koster fort 30-50 000 kr, eller enda mer hvis en vil ha transportsykkel. Da kommer momsfritak godt med for en familie som må ha en bil uansett.

Har ein bil uansett, er det nok heller bilen som er grunnen til at sykkelen ikkje vert brukt, og mangel på garasjeplass grunnen til at ein transportsykkel ikkje vert kjøpt.  Og kva skal eg med transportsykkel når eg har bil?

 

Det er ungane som er vanskelegast å overtale til å sykle.  Dei vil køyrast når regnet pøsar ned, og det gjer det stort sett alltid her på beste vestkant.  Det er ikkje tale om at eg kjøper ein sykkel til 30.000 kroner til nokon av dei.  Dei klarer ikkje å ta vare på sykkellyktene sine ein gong.  Dei står på og lyser til dei vert stolne, og låsen går i beste fall rundt framhjulet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (2 timer siden):

Med elbilar får du alle tre.  Elbilar er både klimavennlege og miljøvennlege og slepp ikkje ut eksos som folk vert sjuke av.

Lokalt, meiner Du

Og ikke her eg er (søreste Sunnmøre), uten partikkelfilter med MVA fritak og renhet ellers.

ref: https://www.youtube.com/watch?v=TrQMmjrl9nI

 

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar
38 minutes ago, PingEnt said:

Nesten 50% av de som kjører til jobb i dag sier at de kunne ha syklet. Siden det finnes folk som allerede sykler nå, er sykkel et reelt alternativ for flertallet. 

Veit me konkret kva som blir spurt? For det er ein openbar problemstilling med å tolke "nesten 50% kunne syklet" - om eg blir spurt om eg kan sykle til jobben har ein lang, lang liste av moglege hindringer.

Eg kan sykle til jobben om eg flytter nærmere.

Eg kan sykle til jobben om eg ikkje skal levere ungene til barnehagen/skolen.

Eg kan sykle til jobben om eg bruker ein time til på reise.

Så å måle på at ein "kan" sykle seie skrekkelig lite, og eg vil påstå at med mindre me lese underliggende studien og spørsmålene dei kjem med så veit me lite eller intet om kva som er realistisk.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
5 hours ago, Drunkenvalley said:

Veit me konkret kva som blir spurt? For det er ein openbar problemstilling med å tolke "nesten 50% kunne syklet" - om eg blir spurt om eg kan sykle til jobben har ein lang, lang liste av moglege hindringer.

Eg kan sykle til jobben om eg flytter nærmere.

Eg kan sykle til jobben om eg ikkje skal levere ungene til barnehagen/skolen.

Eg kan sykle til jobben om eg bruker ein time til på reise.

Så å måle på at ein "kan" sykle seie skrekkelig lite, og eg vil påstå at med mindre me lese underliggende studien og spørsmålene dei kjem med så veit me lite eller intet om kva som er realistisk.

Hvis du kun kan sykle til jobben med forbehold, kan du ikke sykle til jobben. Tror du virkelig ikek det er blitt tatt hensyn til?

Jeg kan også kjøpe opp hele Apple, med forbehold om at jeg har nok penger.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, PingEnt said:

Hvis du kun kan sykle til jobben med forbehold, kan du ikke sykle til jobben. Tror du virkelig ikek det er blitt tatt hensyn til?

Eg stole ikkje på ein artikkel uten videre, så svaret er i bunn og grunn nei, eg antar ikkje at det er tatt hensyn til slikt. Studien har kanskje hatt hensyn til det og kategorisert dei annleis, men igjen stole eg ikkje på at artikkelen du lenker har gjort det.

Spesielt sida 11% sa dei ikkje gidder. Kva er grunnen til at resterende 89% ikkje gjere det?

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
Dubious skrev (4 timer siden):

Nesten alle "kan" sykle til jobben om de har elsykkel

Jeg kan sykle til butikken og sykle til marka etc., men gidder ikke
Hadde jeg bare hatt hjelp opp bakkene...

Sykkel er og blir noe som har en svært høg kostnad pr person kilometer. Hurtig gange og litt småspringing av og til er nok trim, er inget argument å komme drassende med hva angår daglig transport.

Og det trengst støttefunksjoner store deler av året i norge om man skal sykle alle plasser (dobbelt vegnett), vi er ikke flatt som Danmark med lite snøv osv.

 

Når China ruller ut autonome kjøretøy vil det ikke gå så mange åra før vi gjør det samme, og får en 2-5 økning av transportkapasitetene på eksisterendes nett.

Det løyser seg uten trim og miljøfanatikere.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...