Gå til innhold

Vurderer å kjøpe sykkel - anbefalinger?


Cavasa

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vurderer å begynne å sykle til jobb for å spare penger og for mosjonens skyld. Jeg er bosatt i Oslo og kommer til å sykle på asfalt, og i sjeldne tilfeller på grus. Jeg er 183 høy. Regner da med at en hybridsykkel er det mest aktuelle for meg.

Jeg skal vanligvis ikke sykle lange distanser - til jobb er det f.eks bare 3 kilometer med passe mengder oppoverbakker. Bortsett fra å sykle til jobb kommer jeg til å sykle sporadiske turer, men ingen ekstremt lange turer.

 

Jeg er absolutt helt blank når det kommer til hva man skal se etter når man skal kjøpe sykler, og trenger derfor noen anbefalinger. Jeg har satt budsjett til 5k-7.5k, da jeg ikke har råd til å kjøpe dyrere sykler, og jeg er noe redd for at den blir stjelt i Oslo når det er en dyr sykkel.
 

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...