Eddynator 0 Report post Posted August 28, 2020 Heisann! Jeg er en low C1/D3 3s spiller. Ser etter flere å spille sammen med, eller da ett team! Trenger ikke å være 100% serriøst, men fint om man kan være med i turneringer og vokse som spiller med teamet. Jeg er 25, har tid på ettermiddager og helger. Har verken dame eller barn, så det er ikke ett problem! :P Ta kontakt da vel! Eddynator#4137 på Discord! :) Se hele utlysningen på Gamer.no Quote Share this post Link to post
Henni 0 Report post Posted August 31, 2020 Hey! 32 åring her som ligger og slurer på D2 i 3s, men har spilt mest 1v1 og har nylig begynt med 2s og 3s. Hvis du ikke allerede har ordna deg lagkamerater så hadde det vært moro å prøve noen kamper sammen og se hvordan det går! Har sendt deg venneforespørsel på discord (Hennikul på discord) Quote Share this post Link to post
MickSilent 1 Report post Posted September 10, 2020 Hei, har en kar nå som spiller i D3, hadde det vært av interesse å slått deg sammen med han? han er 20/21år. Foreløpig nå så er det 2v2 vi vil konsentrere på! Quote Share this post Link to post
Jan Fredrik Helle Stakseng 6 Report post Posted September 11, 2020 hei intresert i og joine rewind esport ? dm meg på disc for mere info ICON#2654 Quote Share this post Link to post