Gå til innhold

Tv 2 sumo - Hvor vanskelig kan det være å fjerne tekst?


Mattson94

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke helt om denne posten havner riktig. Men fant ikke noe mer passende. 

Men jeg fikset meg Tv 2 sumo for noen dager siden, og da opplever jeg at det ikke er mulighet for å fjerne teksten. Tok da et raskt google søk på dette, og fant en status på facebook som var skrevet til tv 2 sumo for 4 år siden, der dette blir etterspurt. 
De skriver da at det er noe de har høyt på prioriteringslisten, nå 4 år senere så svarer de det samme. 

Jeg kontaktet kundeservice å ba de returnere pengene mine, da jeg ikke makter å se norsk tv med undertekst. 

Men hvor vanskelig kan det egentlig være å fjerne den teksten? De sier selv at de har jobbet med dette i over 4 år.. 


Sorry om skrivingen min er klønete i dag.. Null ork. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kundeservice sier nok at de har jobbet med det i 4 år, men når de først setter en person på jobben, så tar det nok ikke veldig lang tid før det er "fikset".

Ser for meg at teksten er smeltet inn i filmklippene de sender, som gjør det det umulig å fjerne teksten.

Om ikke burde det være en smal sak.

Lenke til kommentar

Det er billigere å vise filmer med norsk undertekst, ihvertfall det jeg leste en gang
De må betale mer om de lar deg fjerne teksten

Netflix hadde det samme før, og der fant jeg en extension i Chrome som fjernet undertekstene

Viaplay har ingen mulighet til å slå av autoplay av serier, så jeg avsluttet før prøveperioden var over
Det er ihvertfall enkelt å legge til og vil ikke koste de noe, men det koster de masse å ikke ha det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...