Gå til innhold

politikk eller sladrehanker og pissprat


Anbefalte innlegg

Det er vist en politikers jobb og prate mye piss om andre partier enn det man skulle tru var det som var viktig (befolkningen i norge)og alt dette med mee to pratet om dagen,det er vist lite prat om hvordan kvinner gjerne bruker sin kvinnelist og bruk av kroppen som et virkemiddel for å få det slik de vill,er nok mange menn som blir feil dømt her eller?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
debattklovn skrev (1 time siden):

At det ble en sak ut av at Giske danset med en voksen kvinne som ville danse med ham, er helt uforståelig for meg. 
Det var bare noe forbannet tull, alt sammen. 

det hadde nok ikke blitt en sak, hadde ikke Giske vært notorisk for å klå på unge fulle damer på AP`s partyer. Noe han også innrømmer å ha gjort. Brent barn bør sky ilden, men det gjelder ikke for alle

Lenke til kommentar
37 minutes ago, Baranladion said:

det hadde nok ikke blitt en sak, hadde ikke Giske vært notorisk for å klå på unge fulle damer på AP`s partyer. Noe han også innrømmer å ha gjort. 

Såvidt meg bekjent er ikke Giske dømt skyldig i noe ulovlig. 

Hvis du mener han skal dømmes for hans tidligere, ikke-straffeforfulgte handlinger når han gjør noe helt akseptabelt, helt normalt - så deg om det. 
At Giske danser med en villig, voksen kvinne på en nattklubb gir jeg blaffen i. 
Og det burde VG, og media også gi blaffen i. Det er ikke nyhetsverdig. 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (7 minutter siden):

Såvidt meg bekjent er ikke Giske dømt skyldig i noe ulovlig. 

Hvis du mener han skal dømmes for hans tidligere, ikke-straffeforfulgte handlinger når han gjør noe helt akseptabelt, helt normalt - så deg om det. 
At Giske danser med en villig, voksen kvinne på en nattklubb gir jeg blaffen i. 
Og det burde VG, og media også gi blaffen i. Det er ikke nyhetsverdig. 

Ikke dømt skyldig i noe ulovlig, ikke har jeg sagt han bør dømmes heller. Jeg sier bare at det å "danse" eller henge over skulderen til en ung dame, tydelig bedugget, er ett lite smart move, når du er i medias søkelys, og spesielt skjerpende når man tidligere har innrømmet å bruke sin stilling til upassende oppførsel ovenfor unge (18år ish) damer. 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Baranladion said:

Jeg sier bare at det å "danse" eller henge over skulderen til en ung dame, tydelig bedugget, er ett lite smart move, når du er i medias søkelys, og spesielt skjerpende når man tidligere har innrømmet å bruke sin stilling til upassende oppførsel ovenfor unge (18år ish) damer. 

Og jeg sier det er hans liv, og han bør kunne leve livet sitt som han vil uten at media skal forsøke å ta ham på det. 
Det er lovlig, allmennt akseptert aktivitet. 
Det var en ikke-sak, som ble blåst opp på grunn av MeToo-hysteriet. 
 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (13 minutter siden):

Og jeg sier det er hans liv, og han bør kunne leve livet sitt som han vil uten at media skal forsøke å ta ham på det. 
Det er lovlig, allmennt akseptert aktivitet. 
Det var en ikke-sak, som ble blåst opp på grunn av MeToo-hysteriet. 
 

Det er tydeligvis ikke allment akseptert når man er toppolitiker med ansvar ovnfor de yngre jentene i partiet. Hvilken politiker i norge kan gjøre noe "dumt" uten at det blir blåst opp i media? Han må gjerne for min del blir dritings og henge over skuldrene på småjenter, men da må man også tåle konsekvensene om at det blir lagt merke til, dersom man er kjendis. 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Baranladion said:

Det er tydeligvis ikke allment akseptert når man er toppolitiker med ansvar ovnfor de yngre jentene i partiet.

Det er allment akseptert i den forstand at denne oppførselen sees på hundrevis av utesteder i landet, hver helg. 
Det er helt normalt på en bytur. 

Quote

Hvilken politiker i norge kan gjøre noe "dumt" uten at det blir blåst opp i media?

Det var ikke noe dumt han gjorde. 
Han danset med en 27 år gammel kvinne på et utested. 
Om man tror det ikke er normalt på byen, foreslår jeg at man tar seg en bytur for å se hvor landet ligger. 

 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

Det er allment akseptert i den forstand at denne oppførselen sees på hundrevis av utesteder i landet, hver helg. 
Det er helt normalt på en bytur. 

Det var ikke noe dumt han gjorde. 
Han danset med en 27 år gammel kvinne på et utested. 
Om man tror det ikke er normalt på byen, foreslår jeg at man tar seg en bytur for å se hvor landet ligger. 

 

Ja, selvfølgelig er denne oppførselen allment akseptert. Men nå snakker vi ikke om Ola Dunk, men en sentral leder i et politisk parti, som trenger tillitt fra de rundt seg, og skal være ett forbilde for de unge under seg. I tillegg er han gammel og har kone og barn. Da bør man være sitt ansvar bevisst. 

Han danser ikke, han henger, tydelig drita over skulderen til ei ung dame, kun kort tid etter å ha fått varsler på seg for å ta på og være upassende ovenfor unge jenter. 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (14 timer siden):

At det ble en sak ut av at Giske danset med en voksen kvinne som ville danse med ham, er helt uforståelig for meg. 
Det var bare noe forbannet tull, alt sammen. 

For noe tullprat! Hadde det bare vært for det hadde det aldri blitt noen sak!

At han er så nærgående mot småjenter (Ja, jeg er gammel nok til å kalle 20 åringer for småjenter!) at mange av de gir opp politikken og får psykiske problemer. Det er DET det handler om!

Dette både var og er det det dreier seg om, ikke dansingen på en pub i Oslo. Hun han danset med har for øvrig også bekreftet det, men de andre sakene står allikevel fast, og det siste varselet kom nå like før det avgjørende møtet i Trøndelag.

Les deg opp på saken, med mindre du ønsker å fremstå som en klovn i alle debatter...

Endret av trn100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (På 8.9.2020 den 12.47):

Han danser ikke, han henger, tydelig drita over skulderen til ei ung dame, kun kort tid etter å ha fått varsler på seg for å ta på og være upassende ovenfor unge jenter. 

Hei, denne saken er en ikke sak, Giske ble bedt opp til dans av denne jenta og det var hun som tok selfien av Giske.

'SÅ DET HØRER INGEN PLASS HJEMME AV DEG Å FORDØMME GISKE SINE HANDLINGER, DU HAR INGEN RETTIGHERTER Å SETTE DEG SOM MORALSPOLITI I DENNE SAKEN. IKKE GJELDER DET OM GISKE SKULLE PRØVE Å SJEKKE OPP EN JENTE PÅ EN FEST HELLER. DU HAR INGEN RETTIGHETER Å FORDØMME GISKE PÅ NOE TIDSPUNKT.

MORALPOLITI HAR DU INGEN RETTIGHETER TIL Å VÆRE. BASTA!

Lenke til kommentar
trn100 skrev (17 timer siden):

es deg opp på saken, med mindre du ønsker å fremstå som en klovn i alle debatter...

Tok Giske jenta på fitta? Knadde han puppene henne med begge hendene eller kanskje bare med en hånd? Viftet han kuken sin foran henne og ba henne suge den? Lovte ham henne fast jobb i AP hvis hun hadde sex med ham?

Moralpoliti

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (1 time siden):

Hei, denne saken er en ikke sak, Giske ble bedt opp til dans av denne jenta og det var hun som tok selfien av Giske.

'SÅ DET HØRER INGEN PLASS HJEMME AV DEG Å FORDØMME GISKE SINE HANDLINGER, DU HAR INGEN RETTIGHERTER Å SETTE DEG SOM MORALSPOLITI I DENNE SAKEN. IKKE GJELDER DET OM GISKE SKULLE PRØVE Å SJEKKE OPP EN JENTE PÅ EN FEST HELLER. DU HAR INGEN RETTIGHETER Å FORDØMME GISKE PÅ NOE TIDSPUNKT.

MORALPOLITI HAR DU INGEN RETTIGHETER TIL Å VÆRE. BASTA!

!!111!one!"!!!11 

Ro deg ned, pust med nesa, og prøv å les hva jeg skriver. 

I 2014 eller 2016 eller hva det var, så ble det levert noen varsler mot Giske. Han gikk selv ut og sa han ikke hadde vært sitt ansvar bevisst, og ikke hadde oppført seg passende ovenfor varslerne.( han innrømmer ikke å ha vært ekkel) Han sa unnskyld for dette. (hvorfor si unnskyld hvis det ikke det er noe i varslene?) En troverdig, voksen leder, bør da for fremtiden holde seg unna lignende situasjoner og være sitt rykte bevisst, dersom han ønsker å påstå at han har endret oppførsel. 

Ja, ok, jenta ville ta selfie. Det giske gjorde på selfien så slik ut: 

 

Andre kjendiser, som ønsker å opptre normalt på bilder med fansen, gjør feks slik: 

image.thumb.png.fbbccf1784900d7d7f27392b7e56148d.png

Jeg har bevisst valgt trump, fordi han også har rykte for å være litt gris. 

Jeg tror varslerne har hatt kjipe opplevelser med giske, som er langt over streken i leder/undersått sammenheng. 

Giske sier unnskyld og mener man det så bør man skjerpe seg også. 

dansevideoen viser ingen ulovlige handlinger, ei heller går varslene på det, men dansevideoen bærer bensin til ett bål som brenner, det kunne Giske klart unngått, ved å holde seg unna slike situasjoner som videon

 

 

image.png

ble noe feil i rekkefølgen på bildene, klarer ikke fikse

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar

Poenget mitt er, og det er det lov å være uenig i: 
Som leder, så skal man fremstå som ryddig og ordentlig ihht lover, regler og samfunnets normer. Det er lov å drite seg ut ( innenfor rimelighetens grenser), men gjør du det, så sørg for å endre adferd, og ikke gå i samme fella igjen. 

Rykter og varsler i AP på at Giske er slibrig, ekkel og prøver seg på ripsa i fylla, uansett om ingenting er sant, så må han ta stilling til det og ikke havne i situasjoner som bekrefter ryktene. 

 

Som leder, så må man ikke gjøre noe ulovlig for å miste jobben sin, det holder faktisk med å ikke klare å levere resultater, eller til og med miste tilitten blant noen av de man leder, verre er det ikke. Det er risikoen ved å være leder. Nå derimot, må gjerne giske klå på hvem han vil, og flørte med hvem han vil, og det synes jeg han skal få gjøre uten at media nevner det engang. 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar

Er en politiker på jobb 24 timer i døgnet eller har de som de fleste andre en 7-4 jobb,jobb er jobb samme hva du driver med,og det er vell på tide att kvinner tar et lite oppgjør med seg selv,kvinner er ikke noe bedere en menn når det gjelder det å flørte og de bruker også kroppskontakt,mee-to meg i ræva sier nå jeg,enten får kvinner erkjenne att de også gjør ting som ikke er sømmelig eller så kan det hvere det samme med deres troverdighet,og jeg driter i politikere som ikke har noe annet å gjøre enn å prate om ting som ikke er for folkets beste,piss prat kan dem gjøre i fritiden ikke når dem er på jobb å skal sørge for det beste for folk flest.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro de fleste toppolitikere er på jobb ganske mye mer enn bare mellom 07 og 16, men det er uansett irrelevant. Som leder, så har man forpliktelser utover det som skjer akkurat i arbeidstiden. Som politiker og leder, så er fremtreden og oppførsel ekstra viktig, siden man er i medias søkelys, og er totalt avhengig av folkets tillitt.  Hadde Erna drevet med stripping på fritida, så hadde hun fort mistet tillitt hun også, og hadde ikke passet som statsminister, selvom stripping ikke er ulovlig. (stripping utført av Erna, burde vært ulovlig) 

Kvinner har selvfølgelig et ansvar, men enhver mann, som vet at man må passe på ryktet sitt ( Giske har kone og barn i tillegg også), har også ett ansvar om å ikke la seg lure av slike luringer. 

Om alt hadde vært fake og oppdiktet, så stiller ting seg selvfølgelig annerledes, men han har nå en gang innrømmet å ha vært litt glad i disse jentene, på fyllekalaser og sene nachpiel. Ikke verdier som er en leder verdig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...