Gå til innhold

Små glimt av Dragon Age 4 ble vist frem i ny video – se den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså jeg er fortsatt gira på nytt Dragon Age, en av favoritt spillseriene mine, men følte det her ble for tynt. De vil vel forsikre folk om at det fortsatt er på vei, selv om de har lite å vise. Spent på om det klarer en 2021 slipp, frykter mer 2022 og da 8 år etter Inquisition (jesus).

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Uten tvil, Origins var det beste. Likte også mer hvordan historien var lagt opp, og det startet ikke som noe helt overdrevent mega spektakulært med hovedkarakteren. Du er bare en tilfeldig annen som skal bli en Grey Warden. Men det at man hadde forskjellige origins likte jeg også. Det jeg hatet ALLER mest som de gikk vekk fra, var de gamle fulle dialog valgene, der det var mer enn noen få valg som lukket deg inn på en type personlighet...

Lenke til kommentar
11 hours ago, Sulphuras said:

Det jeg hatet ALLER mest som de gikk vekk fra, var de gamle fulle dialog valgene, der det var mer enn noen få valg som lukket deg inn på en type personlighet...

Kunne ikke vært mer uenig..

Elsker Dragon Age:Origins for historien og karakterene du får med deg, men hater Silent Protagonists.
Det at verden rundt deg reagerer og virker så levende mens karakteren din bare stirrer tomt ut i luften hele tiden uansett hva som blir sagt er rett og slett bare irriterende.

 

I min mening er Silent Protagonists bare ok hvis resten av verden foregår på samme måte, tekstbasert og stille.

Endret av Randalf the Black
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Ping7 said:

Håper de får til historien bedre enn i de to siste. Origins var helt fantastisk.

Litt enig og litt uenig..

Historien i Origins er den beste, det skal jeg være enig i.
Men syntes fortsatt historien i Dragon Age 2 or Inquisition er bra, bare når ikke like høyt.

Svakhetene til 2 og Inquisition ligger ikke i historien i min mening, og Origins var ikke uten feil det heller.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...