Gå til innhold

Digitalt papir til nye høyder


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234
Flin skrev (47 minutter siden):

Men hvem bryr seg? Greit nok hvis man har interesse av det, men å ha pen håndskrift er jo ikke nødvendig.

Nei ikke nå lenger nei. Men det var ikke motiverende å _alltid_ i hele skoleløpet få heft for hvor stygg skrift en hadde. Flere lærere på barne- og ungdomsskolen ga aldri tilbakemelding på faget, de gjord ikke annet en å kjefte på meg for stygg skrift. At jeg har en anstendig jobb med grei inntekt er ikke den norske skolen sn fortjeneste for å si det sånn. Digitaliseringen reddet ræva mI for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Simen1 said:

Jeg gir JØI en pluss for å tenke tanken på at det burde utvikles en barneversjon, eller ennå bedre: En man kan bruke hele livet. Robusthet, ubegrenset tilgang til godt og riktig innhold er noen nøkkelord.

Bortsett fra kanskje batteriet, er det ingenting som stopper deg å bruke selv reMarkable:1 livet ut.... Å lage en skole-app for skolebøker og oppgaver til det bør ikke være vanskelig i det hele tatt, og det er akkurat det elevene trenger - ikke et fristende ikon som lar en se på tegnefilmer på youtube i stedet for å følge med i timen....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
JØI skrev (11 timer siden):

Nei ikke nå lenger nei. Men det var ikke motiverende å _alltid_ i hele skoleløpet få heft for hvor stygg skrift en hadde. Flere lærere på barne- og ungdomsskolen ga aldri tilbakemelding på faget, de gjord ikke annet en å kjefte på meg for stygg skrift. At jeg har en anstendig jobb med grei inntekt er ikke den norske skolen sn fortjeneste for å si det sånn. Digitaliseringen reddet ræva mI for å si det sånn. 

Samme her.

Lenke til kommentar

Mitt største problem med den første Remarkable var at når man visket ut ting så ble det ikke alltid visket ut selv om det forsvant fra skjermen. Så når man sendte over dokumentene til PC så var det av og til mange streker på arket, selv om du fikk inntrykket av at du visket det ut under bruk. Utrolig plagsomt. Det og at den var litt vel treg i bruk var hovedgrunnene til at jeg solgte min etter noen måneder. Flere som har hatt lignende erfaring?

Håper de har fikset synkroniseringen mellom hva som vises og hva som er lagret i dokumentet når man visker ut.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...