Gå til innhold

Hjemmekontor-jobber som krever lite kompetanse?


Gjest f758e...6b4

Anbefalte innlegg

Gjest f758e...6b4

Jobber for tiden i byggebransjen som en arbeider ute i felten men hver gang jeg tenker på at vinteren nærmer seg og alle snøstormene jeg må stå i, får jeg grøssninger langs ryggen..

 

Finns det noen jobber der man kan ha hjemmekontor som ikke krever flere års skolegang innen IT feks? Der man kan ta ett par online kurs og være "good to go"?

Sitter mye på PCen etter jobb. Har en gaming laptop til 30.000 kr så kan kjøre krevende programmer. Vil si jeg har en litt over gjennomsnittlig god forståelse for bruk av PC. Har aldri spesialisert meg innen noen spesifikke program men føler jeg kan lære lett da jeg vet hvordan man bruker google og tilegner seg kunnskap.

 

Noen tips til jobber som kan passe meg?

Anonymous poster hash: f758e...6b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikkeTS skal frykte vinteren. Slik jeg har sett dem som jobber så jobber de seg inn i huset og jobber inne med varmevifter og radio på. :) vær glad du ikke er fisker om vinteren, de kan gå i to uker uten følelse i henda pga forfrysninger og må midtvinters jobbe ute på dekk mens båten blir kastet i hytt og pine av kjempebølger som gjør at man både driter og spyr i buksa og der de må se kollegaene bli skylt på havet og aldri mer funnet..  :)

Lenke til kommentar

Det finst, men du må finne rett jobb og rett arbeidsgiver/arbeidsplass for å kunne få jobbe frå heimekontor. 

Det er nok mest aktuelt med kontorjobbar der du har enkle oppgåver med enten å registrere eller ta imot opplysningar. 

Support, telefonsalg og datainnsamling er nok mest aktuelt, men det er ikkje alle disse jobbane der du får jobbe heimaifrå sjølv om det er mulig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...