Gå til innhold

Anbefalte innlegg

See ut til at Google har startet utrullingen av RCS her i Norge (uavhengig av operatørene). Har også sett rapporter i Sverige og Danmark, så det er vel en samlet nordisk utrulling.

Jeg fikk ikke en pop-up, men måtte inn på innstillingene og aktivere det derfra. 

Screenshot_20200826-112307.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nidar2 skrev (17 minutter siden):

Jeg har en android one fra Nokia, og der fungerer det ikke. Tjenesten ikke tilgjengelig står det under innstillinger for message-appen.

Hvilken operatør har du? Hvis du ikke har appen "carrier services" installert, så kan det kanskje hjelpe å legge inn den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Xan86 skrev (1 time siden):

Hvilken operatør har du? Hvis du ikke har appen "carrier services" installert, så kan det kanskje hjelpe å legge inn den.

Carrier services er installert, og jeg er i Telenors nett (har to sim i telefonen som brukes kontinuerlig).

Er bare vente å se om det kommer etterhvert. Uansett er ikke dette noe jeg tror jeg kommer til benytte.

Lenke til kommentar

Jeg har ICE og Huawei p20 pro denne fikk jeg opp pop up melding når jeg åpnet meldingsappen i går.

Men min datter som også har ICE og Huawei Nova står det at ikke støttes.

På jobb har jeg en Xiaomi A2 med bedrift ICE den virker det på men sønnen min har samme telefon og ICE privat der står det at den ikke støttes.

De holder nok på med pulje vis ut-rulling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde RCS aktivert via Samsung Messages da jeg var hos Telia, men da jeg byttet over til Talkmore, så forsvant "Chatinnstillinger" fra meldingsinnstillingene. Lastet ned Google Messages for å se om det kunne aktiveres igjen, noe det kunne. Har lastet ned Carrier Services. Noen andre som får RCS til å fungere via andre operatører enn Telia i Samsung Messages?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...