Gå til innhold

To nye kategorier, "Samfunn" endres.


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

Vi har nå gjort noen større endringer i forumkategorien "Samfunn". Vi har flyttet ut en del av underkategoriene, til å bli egne hovedkategorier. Det gjelder:

1. Helse, samliv og kjærlighet

De nye underkategoriene er: Helse, Kjærlighet, relasjoner og dating, seksualitet.

Familie og barn lagt ned. Innhold flyttet til Kjærlighet, relasjoner og dating.

2. Økonomi og Juss

De nye underkategoriene er: Juss, Økonomi, Privatøkonomi, Forbrukerrett.

Samfunn har endret navn til "Politikk, religion og samfunn". Ellers ingen endringer, bortsett fra ovennevnte kategorier som er flyttet ut.

Målet med omstruktureringen er å gjøre det enklere å navigere på forumet, finne nytt og relevant innhold og senke terskelen for å delta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSapling - SCM skrev (5 minutter siden):

Dette er bare et råd. :wee:
Passer helt perfekt å bruke et hjerte ikon på "Helse, samliv og kjærlighet". Men når det kommer til "Økonomi og Juss" da er jeg veldig usikker. :huh:

Det er allerede slik. Grunnen til at du ikke får dette opp er grunnet cache (cookies).. Om du prøver å besøke forumet i inkognito modus så får du nok opp de ikonene du snakker om :)

Lenke til kommentar

 

4 hours ago, Øystein said:

 

Målet med omstruktureringen er å gjøre det enklere å navigere på forumet, finne nytt og relevant innhold og senke terskelen for å delta.

 

 

 

Og hvordan bidrar disse endringene til å nå disse målene?

 

Og oppfølgingsspørsmålet til det svaret blir, hvorfor ikke flytte ut deler av andre underforum til forsiden slik juss&økonomi er blitt?

 

Hvem har pushet igjennom disse endringene?

 

image.png.dc53fd3d836a94cd5db90c8f83b59bb3.png

 

Endret av Havm
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Det er allerede slik. Grunnen til at du ikke får dette opp er grunnet cache (cookies).. Om du prøver å besøke forumet i inkognito modus så får du nok opp de ikonene du snakker om :)

Jeg kan ikke se de ikonene verken ikke på mobilen eller Pc'en. ??
 

uui.png

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Just now, TheDarkSapling - SCM said:

Forsten, er det noen andre som ikke kan se de ikonene? :huh:

Ikonene er ikke der. Kanskje det er satt admin/mod tilgang for at en kan se de.

Det er ikke lokal cache som må oppdateres i allefall. Eller har dere en dårlig konfigurert redis server?

Eller dere har bare ikke lagt ut ikonene skikkelig?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SuperKrokodille skrev (13 minutter siden):

Heter "Nytt privat vindu" i Firefox.

Herfra ser jeg ikke ikonene for helse osv. eller for økonomi etc. verken i Chrome, Firefox eller Edge. Dette gjelder både for vanlig og for inkognito / privat / "InPrivate" modus.

Oki, nå gikk jeg inn på privat vinduen. Men jeg kan fortsatt ikke se de to ikonene. Som jeg sa tidligere, det må være en feil hos Diskusjon.no. ??

ipn.png

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...