Gå til innhold

Skrivefeil med SwiftKey


:utakt

Anbefalte innlegg

Jeg bruker SwiftKey tastatur. De siste månedene syns jeg at jeg skriver så enormt mye feil, jeg må bruke så mye tid på å se over ting og rette stavefeil før jeg sender noe. 

Det var ikke sånn før! 

Har SwiftKey endret på noe det siste halvåret? Eller er det pølsefingrene mine som har vokst? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 8/24/2020 at 5:22 PM, :utakt said:

Jeg bruker SwiftKey tastatur. De siste månedene syns jeg at jeg skriver så enormt mye feil, jeg må bruke så mye tid på å se over ting og rette stavefeil før jeg sender noe. 

Det var ikke sånn før! 

Har SwiftKey endret på noe det siste halvåret? Eller er det pølsefingrene mine som har vokst? 

Sånn det blir når microsoft kjøper opp ting ?

Lenke til kommentar

Autocorrect er på. Men det er akkurat som at den ikke får med seg at jeg trykker på ordforslagene som kommer over tastaturet, og lager en heftig bokstavsalat i stedet. Eller at et ord byttes til noe helt irrelevant.

Godt det ikke bare er meg, hvertfall.. 

Er det noen andre tastatur der ute som funker bra? Jeg har aldri blitt helt venn med Samsung sitt heller. Google sitt kanskje.. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, :utakt said:

Autocorrect er på. Men det er akkurat som at den ikke får med seg at jeg trykker på ordforslagene som kommer over tastaturet, og lager en heftig bokstavsalat i stedet. Eller at et ord byttes til noe helt irrelevant.

Godt det ikke bare er meg, hvertfall.. 

Er det noen andre tastatur der ute som funker bra? Jeg har aldri blitt helt venn med Samsung sitt heller. Google sitt kanskje.. 

Jeg har byttet til gboard, det er hakket bedre, men det er ikke som swiftkey var, dessverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...