Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DukeRichelieu skrev (1 minutt siden):

Jøss. Demonstrasjonen er over, men nå blir politiet angripet!

Tydelig at de slår på bilene. Fy faen.

 

Nøyaktig det narsisisten Thorsen ønsket å fremprovosere. Og som andre narsisister som ønsker å skape amerikanske tilstander med iver og entusiastme deltar i. Fy flate. SIAN og motdemonstrantene er to sider av samme sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Hva er greia med aggro mot politiet, er det mulig

 

Kaos, bråk, faenskap og psykopatisk oppførsel. Noen er skuffet over at det ikke er amerikanske tilstander i Norge og ønsker å fremprovosere det. Målet med å angripe politiet er selvfølgelig å fremprovosere at en politimann går over streken og forårsaker fæle ting som "rettferdigjør" mer bråk og faenskap.

Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

De modererte seg og nøyde seg med å skjende Koranen. Heldigvis forholdt seg folk relativt rolig når det skjedde, slik at demonstrasjonen ikke ble avbrutt. 

Var det siste der sarkasme?

SIAN-kvinnen ble jo slått i bakken av en motdemonstrant og demonstrasjonen ble vel avsluttet av politiet før tiden? 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (16 minutter siden):

Jeg synes det er mer teit at voksne mennesker bruker vold mot de som ødelegger en Koran. 
Eller som i Malmø, der byen omgjøres til en krigssone fordi en mann ødela en bok som finnes i milliarder av eksemplarer. 

cbyCG4r-kQM8TgGxFRpuRg9b9So5bDSv5E_MOjE2

Nå er det vel ingen konkurranse over hva som er mest teit.  Det er nettopp slike holdninger som fører til mer dritt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (Akkurat nå):

Var det siste der sarkasme?

SIAN-kvinnen ble jo slått i bakken av en motdemonstrant og demonstrasjonen ble vel avsluttet av politiet før tiden? 

Jeg skrev at folk forholdt seg relativt rolig sammenlignet med hvor mange mennesker som var samlet. Altså det ble ikke det komplette  kaoset som SIAN ønsket. Noe som er positivt. 

Synes det virket som at det fortsatte etter den hendelsen, frem til rasistlederen pakket ned SIAN banneret. Virker som SIAN fikk sagt det de skulle sin 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev at folk forholdt seg relativt rolig sammenlignet med hvor mange mennesker som var samlet. Altså det ble ikke det komplette  kaoset som SIAN ønsket. Noe som er positivt. 

Synes det virket som at det fortsatte etter den hendelsen, frem til rasistlederen pakket ned SIAN banneret. Virker som SIAN fikk sagt det de skulle sin 

SIAN har pakket og dratt for lengst. 

Nå er det politiet som får gjennomgå. Ganske drøyt å se spør du meg. De står jo med skjold og visir mot en hissig mobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Psykake said:

De modererte seg og nøyde seg med å skjende Koranen. Heldigvis forholdt seg folk relativt rolig når det skjedde, slik at demonstrasjonen ikke ble avbrutt. 

Demonstrasjonen ble avbrutt ved at politiet avsluttet den tidligere enn planlagt som følge av motdemonstrantenes oppførsel. 

Quote

Innsatsleder Torgeir Brenden sier til VG at politiet så seg nødt til å avslutte SIAN sin markering tidligere enn planlagt.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (Akkurat nå):

SIAN har pakket og dratt for lengst. 

Nå er det politiet som får gjennomgå. Ganske drøyt å se spør du meg. De står jo med skjold og visir mot en hissig mobb.

Ja, men SIAN fikk levert budskapet sitt og skjendet Koranen uten at kaos brøt ut pga dette. 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...