Gå til innhold

Det neste Batman-spillet dropper Batman – Gotham Knights tar over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nei, nei. Jeg kan ikke si hvor hypa jeg var for dette spillet, så viser det seg at de Dropper Batman og arkham. Setter på Avengers liknende gameplay og voila du har Gotham Knights. Spiller virker alt for cartoonish og de gjør den store tabben med og la noen andre enn Kevin Conroy, Robert Craig Smith eller Troy Baker spille Batman. Jeg kan skjønne at WB Montreal Vil lage noe Egent, men dette ser ikke ut som mitt Gotham-eventyr. Håper Rocksteady pumper ut noe mer lovende, blir kanskje kult og drepe Justice League!

Lenke til kommentar

Synes det er greit med forskjellige tolkninger av Batman-universet, jeg. Etter det jeg har forstått foregår Gotham Knights i en annen kontinuitet enn Arkham-serien, noe som gjør at WB Montreal kan ta seg visse friheter med spillet. Var litt skeptisk da jeg så at det er et co-op spill, men det virker som om det er mer som en tradisjonell story mode enn et online-fokusert grindespill?

Batman kommer sikkert tilbake før eller senere, så at WBM og Rocksteady prøver seg på litt andre ting i mellomtiden kan vel ikke skade. 

Lenke til kommentar

Gir det en sjanse, Bruuuucy booooy er ikke død, det er mer til historien her en hva som har møtt øye så langt.

Selvfølgelig skulle jeg ønske meg et nytt batman spill, som er i tidsperioden etter Origin, men kan ikke si stort annet enn at dette så veldig spennende ut, cartoony next gen grafikk, digger det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...