Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

ANMELDELSE: Mortal Shell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har virkelig kost meg med dette spillet. Spilte demo på PC men kjøpte spillet på ps4. Kan virkelig anbefale dette for dere som liker FromSoft spill. Uten tvil det mest "souls like" spillet som ikke er laget av overnevnt studio. Og hvis du ønsker en skikkelig utfordring så er det et trofe' hvor man ikke kan bruke shell. dvs at man må slå alle bossene uten å bli truffet. Å lage guides for dette spillet var en flott oppvarming før neste generasjons demon's souls og elden ring.

Lenke til kommentar
metalheart666 skrev (23 timer siden):

Folk flest foretrekker YTreveiws..

Snakk for deg selv. Jeg (og mange andre) hater Youtube-reviews. De bruker evigheter på å komme til poenget, tar som regel 3-4 ganger så lang tid som det tar å lese gjennom en review (om man ikke er veldig treg å lese), og er ofte spilt inn av en gnålete jypling som har en liten brøkdel av erfaringen både oss seere og seriøse skribenter har.

Men jeg er enig i at det hadde vært kjekt med et gameplay-klipp til reviews, spesielt for å vise mekanikker og lignende som nevnes i anmeldelsen.

Lenke til kommentar
metalheart666 skrev (28 minutter siden):

At du og mangen andre ikkje foretrekker det endra vel ikkje poenget mitt at dei fleste fortsatt foretrekker det.

Og ja litt gameplay på Gamer.no som viser mekanikk, flow, våpen osv hadde absolutt løfta anmeldelsen nokon hakk.

Hvor har du funnet kildene til at "de fleste" vil ha youtube reviews? 

Spillet i seg selv minner mer om en ds3 mod enn noe selvstendig spill. Kort, få og kjedelige bosser, bugs og soner uten noen sjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...