Gå til innhold

Hvilket språk bør man lære seg?


Pangolin

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Fransk, italiensk eller spansk. Men spansk er litt kjedelig fordi «alle» i Norge har det som 3.språk. 
Tysk er et litt kult språk, men så er det ikke så vanskelig å forstå og tyskere skjønner stort sett engelsk. 
Arabisk eller persisk er imponerende, men bortkasta energi kanskje? Dersom du ikke får bruk for det.

Polsk, russisk? Russisk er isåfall et kult språk. Mye polakker i Norge, så kanskje kjekt? 
 

Jeg missunner så de med foreldre fra forskjellige land. Har gått på skole med andre som har en norsk forelder, men mor/far er polsk, spansk, brasiliansk, tyrkisk, tysk osv... de kan språket flytende og har forhold til begge land. Selv er jeg norsk kjedelig potet som kan norsk og engelsk. Vi hadde tysk på ungdosskolen da men jeg har alltid hatt konsentrasjonsproblemer. Må vedlikeholde engelsken også. Irriterende med en hjerne uten kapasitet til noe særlig. 

Lenke til kommentar
Urealistisk skrev (6 timer siden):

Fransk, italiensk eller spansk. Men spansk er litt kjedelig fordi «alle» i Norge har det som 3.språk. 
Tysk er et litt kult språk, men så er det ikke så vanskelig å forstå og tyskere skjønner stort sett engelsk. 
Arabisk eller persisk er imponerende, men bortkasta energi kanskje? Dersom du ikke får bruk for det.

Polsk, russisk? Russisk er isåfall et kult språk. Mye polakker i Norge, så kanskje kjekt? 

Hovedspørsmålet til trådstater er kva språk som vil være fordelsaktig i jobbsamanheng, og då særleg retta mot ein karriere som jurist eller økonom.

Det rettaste svaret i forhold til jobb er nok å bli enda betre i engelsk med eit særkilt fokus på avansert ordforråd. På den måten kan ein ikkje berre snakke engelsk flytande, men også forklare kompliserte prosessar på engelsk. Særleg innafor engelsk juss så er det mange ord som er lite brukt i dagleglivet men som har ei heilt konkret og smal meining innafor jussen.

Fransk, italiensk og spansk ser eg på som "ferie språk", kjekt å kunne men du vil nok ikkje få særleg bruk for dei språka i arbeidslivet med mindre du ender opp i ei bransje der du enten jobbar i eller med det aktuelle landet. Dette er også land det engelsknivået er ganske høgt.
Polsk er litt meir aktuelt sidan vi har stor innvandring frå Polen og dermed er det ikkje usannsynleg å møte på ein person som har polsk som morsmål i arbeidssamanheng. Det sagt så blir det stadig færre polakkar i arbeidslivet som berre lærte russisk på skulen, dermed er engelsknivået ganske bra, særleg blant dei som velger å arbeidsinnvandre til Norge.
Ettersom russisk ofte er fellesnevnaren for mange av dei gamle østblokklanda så vil nok russisk kanskje være meir nyttig i arbeidssamanheng. Russland er også eit stort marked i seg sjølv og med såpass få i norge som kan russisk så vil nok slik språkkompetanse kunne opne nokre dører i arbeidslivet.

Arabisk er også eit språk som når bredt ut, og særleg med dei urolegheitene og dermed også flyktningane frå arabiske land som kjem til Norge så vil det nok kunne oppstå situasjonar i arbeidssamanheng der arabisk kan være nyttig.

 

Sett utifrå eit reint karrierepunkt så konkluderer eg med at det nyttigaste språket fortsatt er engelsk, og at dersom trådstarter skal lære seg eit tredje språk så bør ein velge eit smalt språk som få andre kan. Det vil nok ikkje imponere ein framtidig arbeidsgiver veldig mykje om du kan litt spansk, men kan du vise til at du kan arabisk, russisk eller mandarin så er nok det litt meir "wow-faktor".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...