Gå til innhold

Problemer med Spotify: Musikken stopper


Anbefalte innlegg

Nå skjer det igjen!
Jeg betaler premium, 109 spenn måneden, for dette svenske mølet og de stopper å spille låter bare noen sekunder inni.
Og gjør de ikke det så skipper de låter midt inni. 

Nå stopper musikken etter 5 sekunder og uansett om jeg reinstallerer dritten eller logger inn og ut får jeg beskjed
"Something went wrong. Try again." 
Ja, nå kan jeg faktisk ikke spille noe som helst plutselig!

Dette gjelder PC, mobil og nettbrett.

Det er langt i fra første gangen dette har skjedd med den SVENSKE DRITTEN SOM KALLES SHITIFY!
Tidligere har jeg løst problemet med å avslutte abonnementet der og da og ikke røre det bestialske oppkastet før flere måneder, ja til og med ÅR senere i håp om at de har forbedret MØKKASERVICEN sin! Men den gang ei!

Noen som aner hva problemet kan være?
Jeg har ennå 4 dager igjen før neste trekk på konto og jeg betaler for INGENTING!

Hva er mine rettigheter her?
Sannsynligvis INGEN!
Så hva kan jeg gjøre for å få den DRITTAPPEN til å fungere som den skal?

Og å gå over til gratisversjonen er jo en spøk.
Da får du høre 1/8 dels låt som starter midt i før den skifter til en ny låt du får høre 1/5 av som starter på 02:36 før du får 2-3 reklamer som spiller KNIRKEFRITT!

SPOTIFY ER NOE PISS!!!!!!!!!!!!!!!!!

118154471_582457735756047_4206119989147486622_n.jpg

Endret av Helpless/Green
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om problemet med Spotify bare er toppen av isfjellet når jeg ser på bruken av CAPS LOCK og utropstegn i denne posten. Håper du har det bra.

Du kan jo sende en mail til kundeservice, men ellers så er det nok lite du kan gjøre enn å vente til de reparerer problemet. Kjæresten min hadde også problem med Spotify i dag forresten.

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Problemer med Spotify: Musikken stopper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...