Gå til innhold

DNB leve brukskonto - kreves det sølv visa kort?


Gjest d8982...09b

Anbefalte innlegg

Gjest d8982...09b

Jeg har DNB brukskonto, Har også et visa kort som heter sølvkortet: https://www.dnb.no/privat/hverdagsbank/kort/solvkortet.html
Ser på vilkår at det koster 295 kr i året. Det jeg lurer på er, om jeg sier opp dette kortet "mister" jeg da brukskontoen til DNB? Er det et krav? Jeg har sendt dnb mail for 2 uker siden, enda ikke fått svar. Noen som har peiling her?

Anonymous poster hash: d8982...09b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d8982...09b

Hva er problemet med at jeg poster anonymt? Jeg finner ingen info på siden til DNB om det. Jeg kom over dette:

Leverandør *: DNB Bank ASA

Markedsområde: Landsdekkende

Produktnavn: Leve brukskonto

Krav om annet produkt?: Ja

 

Anonymous poster hash: d8982...09b

Lenke til kommentar

Fordi dette ikke er KG. Anonym-funksjonen (mener jeg) bør være forbeholdt folk som er i gjeldskrise eller økonomisk ruin som ikke vil bli gjenkjent eller har helseproblemer som de synes er flaue ol. Det bør ikke være til bruk for helt alminnelige, normale spørsmål.

Du svarte ikke på spm mitt, så da regner jeg med at du er eldre enn 34, men er jo bare til å prøve. Det verste som skjer er at du får en tlf som sier at de vil avvikle kontoen din innen x tid. Da har du jo valget med å bestille nytt kort og betale 295 igjen, eller å bytte bank.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...