Gå til innhold

Blåtann-høyttaler med OK lyd?


Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en blåtann-høyttaler med OK lyd?

De fleste jeg har hørt på har diskant og masse bass - og overhodet ikke mellomtoner. Jeg er ikke interessert i noen party-høyttaler, men altså mere jevnt over grei lyd.

Prisklasse: Maks 1500,-, men kan strekke meg til 2000,- dersom det er snakk om VELDIG stor forbedring. Trenger ikke stemme-styring av noe slag. Gjerne tilkobling med ledning for overføring av lyd også, da jeg i perioder vil bruke den sammen med en eldre bærbar PC (som jeg ikke vet om klarer å sende lyd ut via blåtann).

Setter pris på alle seriøse forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble en Argon Style på meg. 1300,-. Delvis i tre, så den føles solid og stødig, noe som trengs når den skal være med ut på tur. Fortsatt ikke supre mellomtoner, men bedre enn det jeg har hørt på, på andre steder.

Skulle jeg hatt lyden jeg ønsket meg, hadde jeg vel trengt en lydplanke, men det var aldri aktuelt pga pris og størrelse. :)

Lenke til kommentar

Min erfaring uansett hvilken høyttaler man har, er at man -MÅ- lære å bruke lydutjevner på lydspiller-app man bruker. Jeg bruker VLC player på mobil til mp3-spiller og øretelefoner og bruker lydutjevneren på den flittig. Da får man lydbildet man vil ha.

Kjøpte denne for ca 1 måned siden, tilbud da, er ekstremt fornøyd. Passe vekt, ekstremt bra lyd, 20+ timer batteritid.

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/51111/urbanears-ralis-barbar-hoyttaler-kullsort

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
10 hours ago, Taurean said:

Min erfaring uansett hvilken høyttaler man har, er at man -MÅ- lære å bruke lydutjevner på lydspiller-app man bruker. Jeg bruker VLC player på mobil til mp3-spiller og øretelefoner og bruker lydutjevneren på den flittig. Da får man lydbildet man vil ha.

Takk for tipset. Det skal jeg sjekke ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...