Gå til innhold

Fantasy Premier League 2020/21 (Nyeste sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (1 time siden):

Blir det noen flere dobbeltrunder?

Ja selvfølgelig. Følger du ikke med? :)

Har 40 poeng her. Blir nok 3 bp på Kane. Så da er jeg på 43 poeng før Ederson, Digne, Dallas, Sterling(C), Gundogan. Ings rekker nok ikke kampen, men har allerede spilt til 1 poeng denne runden. 

Kane redder stumpene av en miserabel runde, men har håp om at City-troen må begynne å levere hjemme mot Soton. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (13 minutter siden):

Ja selvfølgelig. Følger du ikke med? :)

Har 40 poeng her. Blir nok 3 bp på Kane. Så da er jeg på 43 poeng før Ederson, Digne, Dallas, Sterling(C), Gundogan. Ings rekker nok ikke kampen, men har allerede spilt til 1 poeng denne runden. 

Kane redder stumpene av en miserabel runde, men har håp om at City-troen må begynne å levere hjemme mot Soton. 

Jeg følger ihvertfall ikke med, jeg hater fotball, spiller bare FPL for å slå kompiser som elsker fotball :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (På 7.3.2021 den 21.59):

Ja selvfølgelig. Følger du ikke med? :)

Følger ikke så mye på Fantasy utover at jeg sjekker de kommende rundene, så har ikke helt oversikt over sånt. Ellers følger jeg litt for mye med på selve PL for mitt eget beste...

Rett under 100 poeng nå med tre City-spillere inkludert Gundogan (C) igjen. Kan bli en veldig bra runde her, men plutselig spiller ingen av de tre, vet aldri med Pep.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (20 timer siden):

Følger ikke så mye på Fantasy utover at jeg sjekker de kommende rundene, så har ikke helt oversikt over sånt. Ellers følger jeg litt for mye med på selve PL for mitt eget beste...

Rett under 100 poeng nå med tre City-spillere inkludert Gundogan (C) igjen. Kan bli en veldig bra runde her, men plutselig spiller ingen av de tre, vet aldri med Pep.

Sterling benka. Min Cap. 

Lenke til kommentar

Er avhengig av Dier med spilletid imorgen for å få 11 spillere. Gundo C kom ikke inn, betyr Auba min kap i morgen. Jaggu godt jeg shippet ut Sterling for Auba før runden. 

20 poeng før Kane, Cauba, Son, Dier og Dunk.

Ederson, Dallas, Targett leverer med tilsammen 16 poeng, og redder stumpene av en svak runde. Lookman som tredje innbytter, Digne og Traore med tilsammen 4 poeng. 

Har Martinez på benk, og traff endelig på Ederson foran han. Ings skadet som jeg sparer til en dgw senere kommer selvfølgelig ikke inn, ei heller spilletid på Maja eller som nevnt Gundogan.

Med Dier ute av laget, selvom han spilte fra start på torsdag i EL, Traore ut med skade i går, Ings som ikke er tilbake før om noen runder, Digne blank og Gundogan blank melder det seg noen spørsmål med to FT. Jeg vil gjerne stable på bena 11 mann. Maja plutselig uten spilletid idag, og Kane er merket gult på spillet. Gundogan ryker hvertfall pga blank i neste og i 33. Villa må jeg beholde pga kamp i 29 samt en dobbel senere. Fulham beholder jeg, men må kvitte meg med de etter 29 pga blank i 33. Spurs beholder jeg pga kamp i 29, og dobbel senere, selvom de har blank i 33. Beholder som sagt også Ings pga en ny dobbel til tross for en blank i 33. Digne beholder jeg pga dobbel senere.

Hårfin balansegang, nok spillere til runde 29, og mange spillere som kan få dobbel, men unngå for mange som får blank i 33. 

Gundogan ut og inn med en spiller som har kamp i 29, men ikke blanker i 33. Arsenal, WestHam, Newcastle, Brighton eller Leeds. 

Så bytte ut Dier eller Traore for en spiller på samme lag i samme posisjon. Må se an skaden til Traore, og må se an om Dier spiller imorgen og/eller torsdag. Begge virker som usikre kort, og med Majas vraking også, må jeg kanskje hitte hvertfall 1 for å få et nogenlunde lag. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Har sju spillere med kamp i neste og pluss ett bytte. Totalt 8/15, men to av de er Grealish og Son. Da blir det fort kun 6/15. Har wildcard som eneste chip igjen. Benytte eller ikke? 

Kommer vel doble runder, og få som spiller i 33 så vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Med 8/15 hadde jeg ikke benyttet wildcard, men nå er jeg usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...