Gå til innhold

Fantasy Premier League 2020/21 (Nyeste sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Har Chilwell jeg også 😮 Mitchell skulle være billig mann fra benk, men han spiller heller ikke denne runden.'

Har ikke hatt problemer med rotasjon så langt i sesongen, men nå traff alt samtidig for laget mitt.

Sterling (C)

Cancelo

Stones

Chilwell

MItchell

Davies

Pluss Kane som skadet.

 

Får satse på Son (VC), 11 poeng så langt -__-

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som har problemer med appen og nettsiden? Lot meg ikke gjøre endringer før runden, står bare og laster og i appen får jeg Server Error. Får fortsatt ikke gjort noe. Virker som spillet tror jeg er "over fristen" og har hengt seg opp der eller noe.

Tapte en del poeng på det denne runden da jeg ikke fikk endret kaptein til Salah, eller satt inn Dias og Bamford. Ville fått nesten 100 poeng 😕 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (44 minutter siden):

Flere som har problemer med appen og nettsiden? Lot meg ikke gjøre endringer før runden, står bare og laster og i appen får jeg Server Error. Får fortsatt ikke gjort noe. Virker som spillet tror jeg er "over fristen" og har hengt seg opp der eller noe.

Tapte en del poeng på det denne runden da jeg ikke fikk endret kaptein til Salah, eller satt inn Dias og Bamford. Ville fått nesten 100 poeng 😕 

Appen har jevnlig bugs og har alltid hatt det. 

Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (På 3.2.2021 den 22.46):

Hadde ofc Salah som kaptein denne runden, og ikke Bruno som jeg har hatt i alle de kampene han ikke fikk målpoeng. 

Nøyaktig samme her. Enormt typisk. 

Problemet jeg hadde med Fantasy som nevnt over løste seg forresten. Sendte en mail gjennom kontaktskjemaet på siden og jeg kunne gjøre endringer på laget igjen kort tid etter :) 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...