Gå til innhold

Fantasy Premier League 2020/21 (Nyeste sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sexylubb1 skrev (2 timer siden):

Wildcard for å toppe denne runden er idiotisk. Wildcard etter denne minirunden kan være smart om du har bevegd spillerbytter mot den. Det var min plan. Kunne hatt 11 som starter før skadene på Son, Bam og Sak. :(

Ja, jo hadde jo vært fornøyd med 8 spillere som er byttet inn over tid mot denne runden. Muligens bare 6 nå med skader. Ett wildcard nå ville jo fått inn fem ekstra spillere som spiller runden, og rydding av lag for resten av sesong. Sparer jeg wildcardet en runde får jeg en mer optimalt lag for avslutning av sesong, men må da også ta igjen poengene disse 5 spillerne får denne runden. Etterpåklokskapen vil nok runge her.

Holder foreløpig på wildcard frem til nærmere deadline.

Hva er verdien på et wildcard i fantasy-poeng? 20?

Lenke til kommentar

Kan velge å stå med følgende lag (pluss ett bytte) eller kjøre wildcard under. Med wildcard tar jeg en del poeng denne runden (29) og neste 30. kan så gjøre tre justeringer for 31 og utover. Står også greit til 33.

 

Hva tror dere, stå i det eller wildcard?

 

image.thumb.png.5b447f1d0d32a1425341b97f310b4d8d.png

image.thumb.png.3e6de098ed62e2745063af90b795fa65.png

Endret av JUL
Lenke til kommentar

Lookman! Fint med assist, selvom CS til Dallas røk. 

Maja nær scoring og, og Lookman nære ny assist. 

Og der ryker Maja, forstå det den som kan. Sliter han med en skade? Han skal hvertfall ut til neste GW. Fulham blanker jo i GW33 og. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Klatrer oppover med Son som kaptein til tross for at jeg har både Trent, Salah, Bruno og Rashford på laget (pluss Rudiger som ikke spilte for Chelsea). 

Antar det er mange som har Kane som kaptein og er skuffet over hverken mål eller assist i 4-0 seirer.

Lenke til kommentar

Trippelrunde for united. Har spilt FPL siden 2006 og kan ikke huske at det har skjedd før!

Har Rashford og Bruno fra før. Får hente en til, men vet ikke hvem som kan være gode valg, blir vel rotasjon antar jeg.

Maguire spiller vel alt...

Endret av JUL
Lenke til kommentar

Bruno triple captain?

Maguire har vel omtrent spilt hver eneste minutt siden han kom til United ja. Rashford blir nok byttet ut etter 65-70 mot både Villa og Leicester om vi leder, da fitnessen hans ikke er den beste.

Edit: Og husk på at United (og Arsenal, Chelsea, Leicester) ikke har noen kamp GWen etter.

Endret av blured
Lenke til kommentar
#Özilout skrev (19 minutter siden):

 

Ville vurdert united for spurs, selv om man tar minus og de ikke spiller neste runde. Leeds slipper ikke inn så mye lenger heller. Har selv Son på mitt lag, men har også andre som kun spiller en kamp. Har to bytter tilgjengelig, men mulig jeg sparer ett pga. runden som kommer etter. Må se litt nærmere på det i morgen.

blured skrev (5 timer siden):

Bruno triple captain?

Maguire har vel omtrent spilt hver eneste minutt siden han kom til United ja. Rashford blir nok byttet ut etter 65-70 mot både Villa og Leicester om vi leder, da fitnessen hans ikke er den beste.

Edit: Og husk på at United (og Arsenal, Chelsea, Leicester) ikke har noen kamp GWen etter.

Antar det er få som sitter igjen med triple captain så sent i sesongen. Har vært gode anledninger  sette på Kane og de Bryne i tidligere dobbeltrunder.

Fornøyd hvis Rashford starter alle tre, ser han er benket mot Roma nu, det er bra.

 

Lenke til kommentar
JUL skrev (5 minutter siden):

Ville vurdert united for spurs, selv om man tar minus og de ikke spiller neste runde. Leeds slipper ikke inn så mye lenger heller. Har selv Son på mitt lag, men har også andre som kun spiller en kamp. Har to bytter tilgjengelig, men mulig jeg sparer ett pga. runden som kommer etter. Må se litt nærmere på det i morgen.

Antar det er få som sitter igjen med triple captain så sent i sesongen. Har vært gode anledninger  sette på Kane og de Bryne i tidligere dobbeltrunder.

Fornøyd hvis Rashford starter alle tre, ser han er benket mot Roma nu, det er bra.

 

Endringene er allerede utført Ward prowse og Gaita inn. Resten av laget består. C og VC er ikke bestemt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...