Gå til innhold

Vil du bytte ut tv-en din mot denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den vil etter alt å dømme vise tv-bilder på vanlig måte, med egenskaper som 150000:1 statisk kontrastnivå,  støtte for 1,07 ulike fargekombinasjoner og 120 Hz oppfriskningsrate." Bra refresh og kontrast, og stilig design, men er det ikke litt stusslig med bare 1,07 ulike fargekombinasjoner? Jeg er sikker på at min gamle TV overgår dette med god margin.

Endret av zanta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Vil heller ha kåken og dama...

Venter ennå på at OLED skal komme som tapet der en dynamisk kan definere områder som viser forskjellige kilder med statiske og levende bilder.

Lenke til kommentar

Kiker ideen. Selve konseptet er helt topp. At det kun er en 55" skjerm og at de ikke har en litt annen patent på "foten" gjør nok at det ikke blir jo noe kjøp av akkurat denne modellen. Men om de går opp 10-20" i størrelse og lager en minimalistisk festeordning i bunn og topp av skjermen og har en kan gjemme vekk all elektronikk så det er ute av synet så kunne jeg virkelig tenkt meg et par av disse. Endelig en TV som kan plasseres i et rom uten å ta opp all plass. Uten den svære klumpfoten kunne tv'n gitt mange muligheter i forhold til plassering. 

Men de bommet litt. Både at prisen er noe høy for det de faktisk tilbyr, samt at den svære kladden av en fot virker i det minste fra bildene å være en smule påtrengende. Da blir det nesten poenget som forsvant. Om en kunne montert skjermen med "usynlige fester" eller i det minste minimalistiske fester og all elektronikk kunne vært gjemt vekk helt ute av synet så ville det produktet vært supert.

Nå vet man jo ikke noe om hvordan bildekvaliteten er så det måtte jo vært sjekket ut og de må gjøre noe med den klumpfoten.

Endret av bojangles
Lenke til kommentar
bojangles skrev (2 timer siden):

Kiker ideen. Selve konseptet er helt topp. At det kun er en 55" skjerm og at de ikke har en litt annen patent på "foten" gjør nok at det ikke blir jo noe kjøp av akkurat denne modellen. Men om de går opp 10-20" i størrelse og lager en minimalistisk festeordning i bunn og topp av skjermen og har en kan gjemme vekk all elektronikk så det er ute av synet så kunne jeg virkelig tenkt meg et par av disse. Endelig en TV som kan plasseres i et rom uten å ta opp all plass. Uten den svære klumpfoten kunne tv'n gitt mange muligheter i forhold til plassering. 

Men de bommet litt. Både at prisen er noe høy for det de faktisk tilbyr, samt at den svære kladden av en fot virker i det minste fra bildene å være en smule påtrengende. Da blir det nesten poenget som forsvant. Om en kunne montert skjermen med "usynlige fester" eller i det minste minimalistiske fester og all elektronikk kunne vært gjemt vekk helt ute av synet så ville det produktet vært supert.

Nå vet man jo ikke noe om hvordan bildekvaliteten er så det måtte jo vært sjekket ut og de må gjøre noe med den klumpfoten.

Om du bare trenger TV til å henge på veggen, uten masse ledninger og annet dill, ville jeg vurdert The Frame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...