Gå til innhold

Edgerouter Lite og HP ProCurve 1810G-8 bak Altibox FMG


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har Altibox fiber 500/500 Mb/s med mediakonverter og Altibox sin "FMG" heimesentral. Heimesentralen står ikkje i bru-modus. Bak heimesentralen har eg ein EdgeRouter LITE som har konfigurert to VLAN. Så har eg ein HP ProCurve 1810G-8 som er kopla i EdgeRouter LITE, kor eg har to portar på eit VLAN som går til hybelen og fem portar på eit anna VLAN som går til huset. 

Når eg koplar meg rett i heimesentral får eg hastighet 500/500, men når eg koplar meg til portane i HP ProCurve får eg berre 160-170 Mb/s hastighet. Nokon tips? Har lite peiling sjølv og veit ikkje kor eg skal begynne.

Helsing Øystein 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du egentlig hjemmesentralen? Kompliserer ting. Litt utenfor det du spør om, men....
Sett opp VLAN på Edgerouter WAN-porten så du får offentlig IP edgerouter direkte.

Benytt deg av begge LAN-portene på Edgerouteren, dra 1x kabel fra en port til hybel, den andre porten til huset.

Separat subnet. legg inn i FW hvor du kan blokkere kommunikasjon mellom de ulike nettene.

Kjøp inn et aksesspunkt, koble den på HP ProCurve switchen.

 

 

PS, Janvik er antagelig på rett spor.

Lenke til kommentar

Tusen takk for kjapp og god hjelp @Janvik. Etter å ha leita resultatlaust etter ein knapp for HW offloading i det grafiske brukergrensesnittet måtte eg ty til litt googling og fann denne artikkelen. Eg følgde instruksen gitt der:

configure

set system offload ipv4 forwarding enable
set system offload ipv4 gre enable
set system offload ipv4 pppoe enable
set system offload ipv4 vlan enable
set system offload ipv4 bonding enable

set system offload ipv6 forwarding enable
set system offload ipv6 pppoe enable
set system offload ipv6 vlan enable

set system offload ipsec enable

commit ; save

Fekk melding om at den med "bonding" ikkje var ein kommando, og at offload for VLAN på IPV6 ikkje kunne skruast på med PPPoE påskrudd, men lagra øvrige kommandoar, og har no fått same hastighet nedstrøms Pro Curve som eg får rett i heimesentralen. 

@ColdIce: Takk for tipsa. Eg meiner berre å ha lest at Altibox på eit eller anna vis skapar trøbbel for dei som hoppar over deira heimesentral, men veit det ikkje. Kan jo forsåvidt sette den i bru-modus, men er usikker på om det gir meg nokon verdi. Forutan utfordringa med hastighet, har alt fungert greit. Har to fastmonterte (i vegg) nettkablar til hybel frå teknisk rom og fem faste nettkablar til resten av huset. Ein av desse går til ein trådlaus ruter som står litt meir gunstig plassert enn heimesentralen til Altibox. Har i tillegg to faste nettkablar til huset som blir brukt til TV-ar og som eg har kopla rett i heimesentralen til Altibox. Korleis kan eg sette opp EdgeRouter slik at den blokkerer trafikk mellom subnet?

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...