Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke om det her er den rette plassen å spørre om det her, men jeg prøver.

Skulle til å betale mobilregningen min som alltid er på 149,- i måneden, og da jeg skulle sjekke beløpet var det oppi 509,-. Jeg kontaktet mobiloperatøren og spurte hvorfor regningen min plutselig er så høy, og de svarte at det kunne være fordi jeg hadde betalt parkering eller gitt til veldedighet. Men det har jeg ikke, bruker aldri nummeret mitt til slikt. De ba meg også om å logge inn på Strex for å sjekke hva det var. Der så jeg at jeg hadde blitt trukket 90,- flere ganger av ''Trivia-quiz''.  Søkte på nummeret deres og da kom det opp et annet firma som bare har fått dårlige google anmeldelser som at de svindler gamle mennesker. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Litt kjipt å skulle betale for noe man aldri har ''kjøpt''. 

Håper noen kan hjelpe med råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meg bekjent kan ikke andre personer eller selskaper svindle deg via Strex så fremt du ikke gjør en aktiv handling på mobilen.

Du har ikke noe i SMS loggen? Hvilken operatør har du?

Du har ikke installert noen apper/spill ol på mobilen den siste måneden som kanskje sender ut SMS automatisk for deg uten at du er klar over det feks. Eneste jeg kan komme på i farta dersom du selv ikke har kjøpt noen tjenester.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...