Gå til innhold

Anbefaling automatisk kaffe-/cappuccino maskin 10kkr


Anbefalte innlegg

Hei!

Kort fortalt, har dere anbefalinger på automatiske kaffemaskin m/ cappuccinomulighet i prisklassen 7-15000? Jeg har en fra De’Longhi som har vært OK, kostet 7k i 2013. Lager grei kaffe, men melkedelen har jeg aldri likt da man kobler på en boks med melk i som blir dratt rundt i hele maskinen. Renhold har vært utfordrende og gjort at jeg ikke har brukt den noe særlig. Da jeg testet den forleden for første gang på mange år, fungerer den ikke lenger...

 

Jeg har sett litt på Miele 6350, men ser den kun får middelmådige tilbakemeldinger i forskjellige tester... Jeg er glad i Miele og dens kvaliteter, kjenner ikke til andre merker. 
 

Likes:

  • god kaffe
  • god cappuccino
  • minimalistisk design
  • enkelt renhold / brukervennlig

Dont likes:

  • Uelegant design. «Her er jeg!!!»
  • Stor, tar opp mye plass. 

Hva bør jeg ta en titt på? Takk for svar :)

Endret av Anterialis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en forgjenger til denne her som jeg fikk til en grei pris på en kampanje. Vil tro du får muligheten til å få den litt under prisklassen din og, men hvis den er for hjemmebruk så funker det bra. 

https://www.philips.no/c-p/EP5444_50/philips-5400-series-helautomatiske-espressomaskiner

Maskinene vasker seg av seg selv før og etter bruk og rengjøring av melkedelen er veldig enkel. Vanlig vedlikehold er også veldig enkel da den sier ifra hvor ofte ting må byttes og skylles :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...