Gå til innhold

SNIKTITT: Marvel's Avengers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njei, egentlig ikke. Vi er ikke akkurat bortskjemte med virkelig gode Marvel eller DC spill. Kun min egen mening, så klart.

Injustice spillene er bra, men rene fighting games har ikke den bredeste appellen.  Ellers kommer jeg egentlig bare på mobilspillet Marvel Strike Force som har duret og gått en stund, som faktisk kan skilte med skikkelig bra mocap animasjoner og generell visuell kvalitet for mobilspill å være, men som til syvende og sist er nok et ekstremt grådig 'gacha' f2p spill.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Enig. Arkham var gode etterhvert som de kom. Husker jeg digga det siste til tross for tekniske problemer. 

Spider-Man på PS4 er et veldig godt spill og. 

 

Ellers merker jeg mange jeg kjenner begynner bli lei superhelt melking, men jeg er litt svak for det fortsatt jeg altså. Men ønsker jo selvsagt en viss kvalitet ? 

Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke fått med meg at dette stort sett var noe online styr med enspiller elementer, ikke før i går når jeg såg Digital Foundry sin gjennomgang av betaen. Og det gjør det jo i grunn enda mindre attraktivt for min del. Ikke ar jeg i utgangspunktet var veldig hypet, men nå er det vel i grunn null hype.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...