Gå til innhold

Google Pixel 5, 4a 5G og 4a


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Jeg tror en av hovedårsakene til at ikke Pixel-modellene kom til Norge når de lanserte Pixel i 2016 var grunnet det store fokuset på Google Assistant-integrasjonen i disse modellene og siden assistenten ikke kom med støtte for norsk tale så var ikke Google så interessert i å lansere den her.

Google solgte jo forgjengeren til den første Pixel-modellen som het Nexus 6P offisielt i Norge i 2015.

Husker jeg brukte en god stund på å velge mellom Nexus 6P og iPhone 6S Plus den gangen de ble lansert i slutten av 2015, hvorpå valget falt på iPhonen.

Flere jeg kjenner som gjerne handler seg Samsung-, Motorola- eller Huawei-modeller i prisklassen 3000-4000 kroner kunne fått en grei mobil med topp kamera på nivå med mobiler i prisklassen 10.000 kroner (for stillbilder) til en rimelig penge om Google hadde solgt Pixel 4A her.

Edit; Leste for nostalgien sin skyld anmeldelser av Nexus 6P og grunnen til at jeg valgte den bort kom jeg på da, Google lanserte kun 32GB-utgaven i Norge med løfte om at den ville komme med mer lagringsplass en gang senere. Noe den ikke gjorde innen tidspunktet jeg kjøpte iPhone istedet siden jeg ville ha 128GB. Om det ikke var for den lave lagringsplassen så hadde jeg nok eid en Nexus 6P i en periode. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...