Gå til innhold

Tips til middag


Anbefalte innlegg

Hei!!

Typen bestillte hotell i en uke, tenkte på frokost men ikke middag. 

Jeg får ikke lønning før mandag i neste uke og han får ikke før onsdag i neste uke.

Vi har 350 kr nå. 

Han spiser mye, og jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre.

 

Noen som har billige middags tips??..

Takk for hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår det slik at du bur på hotell og har dårlig med kokemuligheiter? 

Kan grilling i parken være eit alternativ? Ein engangsgrill koster litt, men til gjengjeld er det mykje grillmat å få kjøpt. 

Eit anna tips er å sjå om du har vekkgøymde pengar som du kan hente ut, har du f.eks. Trumf eller COOP kort som du kan avslutte og ta ut pengane frå? 

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (50 minutter siden):

Forstår det slik at du bur på hotell og har dårlig med kokemuligheiter? 

Kan grilling i parken være eit alternativ? Ein engangsgrill koster litt, men til gjengjeld er det mykje grillmat å få kjøpt. 

Eit anna tips er å sjå om du har vekkgøymde pengar som du kan hente ut, har du f.eks. Trumf eller COOP kort som du kan avslutte og ta ut pengane frå? 

Tusen takk! Dårlig med koke muligheter..ikke vannkoker en gang . 

Lenke til kommentar

På hotellet er det jo sikkert lite muligheter for å lage sin egen mat også, så dere må spise ute. Eller gå på butikken (det er sikkert en dagligvare i nærheten!) og kjøpe noe som ikke trenger å tilberedes. Brød og pålegg..? 

Tror faktisk jeg hadde avbestilt hotellet, hvis dere ikke kan låne penger av noen i mellomtiden. Eller bruk kredittkort, som @Taurean foreslår over her. En sultetur høres ikke noe særlig kult ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...