Gå til innhold

Lydnivået endrer seg på egen hånd


Anbefalte innlegg

Har fått ett litt pussig problem som jeg håper at noen her inne kanskje kan hjelpe meg med. Var ikke sånn tidligere, men har vært sånn siste par mnd. Det som skjer er at lyden på videoer som spilles av i nettleseren(YT eller andre videoavspillinger) automatisk øker hvis jeg f.eks skifter over til ett annet program(spill eller programvare). Så fort jeg går tilbake til nettleseren så endres lydnivået tilbake til det samme som jeg satt det til. Utrolig plagsomt da jeg gjerne gjør forskjellige ting på pc'en mens videoen står på i bakgrunn. Noen som har noen tips til hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (1 time siden):

Tror det er noe som heter automatisk lydutjevning som kan være automatisk på. Ikke sikker på nøyaktig hvor du finner det, prøv å google det. Irriterte livet av meg også før jeg fant det.

Takk for tips. Fant faktisk ut at det vare noe som het "Hardware Media Key Handling" og som er en innstilling i chrome. Googlet og lett i flere uker, men plutselig så dukket det opp noe som funket :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...