Gå til innhold

Verdi-PC Intel Core i5-7400 CPU @ 3.00 GHz 8GB RAM GeForce GTX 1060 3GB. 2 år Gammel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville lagt ut maskinen til kansje 4000, - til å starte med. Mulig du kan prøve deg på 4500 om du føler du har litt flaks? er jo en helt grei spillmaskin for de fleste det der, så burde gå greit å få solgt den rundt den summen. Kommer selvfølgeli litt an på harddisk riktignok, men regner med det kansje er 250gb ssd i maskinen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, Vanagandr said:

Ville lagt ut maskinen til kansje 4000, - til å starte med. Mulig du kan prøve deg på 4500 om du føler du har litt flaks? er jo en helt grei spillmaskin for de fleste det der, så burde gå greit å få solgt den rundt den summen. Kommer selvfølgeli litt an på harddisk riktignok, men regner med det kansje er 250gb ssd i maskinen? 

Takk for svar! Det er en 1TB HDD, men det er ingen ssd. Hva tror du om det?

Lenke til kommentar

Kun HDD er et klart minus uansett hvor stor den er.

Har du muligheten til å gjøre det selv så kunne du kanskje prøvd å finne en brukt SDD på 250GB og installere/klone Windows over på den. Det vil nok gjøre pc mer lettsolgt.

 

Hvor gammel er pc? Regner med kun et par-tre år? Er du helt sikker på den ble levert med kun HDD hvis den ikke er eldre enn det? I såfall så var den jo fullstendig utdatert på akkurat det området da den ble kjøpt ?

Lenke til kommentar

Hei, alle! Takk for gode svar. Jeg la den ut for 3500,- og fikk den solgt innen fem minutter og ble nedringt dagen etter. Valgte å ikke sette inn ssd, da jeg ville selge uten å gjøre noe særlig jobb. Tror jeg kunne spurt om litt mer, siden markedet for rimelige dataer er kanskje (spesielt) høyt i disse mer hjemmeværende tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
iShell skrev (På 17.8.2020 den 10.30):

Hei, alle! Takk for gode svar. Jeg la den ut for 3500,- og fikk den solgt innen fem minutter og ble nedringt dagen etter. Valgte å ikke sette inn ssd, da jeg ville selge uten å gjøre noe særlig jobb. Tror jeg kunne spurt om litt mer, siden markedet for rimelige dataer er kanskje (spesielt) høyt i disse mer hjemmeværende tider.

En rettferdig pris synes jeg. Altformange overpriser på finn. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...