Gå til innhold

Tråden for fiskere - del dine fiskeopplevelser her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har vel fisket 20 timer på forskjellige turer (fra land) i masse forskjellige sjøer uten å få noe som helst. Er det virkelig så vanskelig å få fisk? Bruker populære baits, alt fra spinnere til jigger og shads. Kaster på forskjellige steder, varierer hastighet og dybde osv, tror jeg gjør alt riktig men fisken uteblir altså. Passer til og med på månefaser, temperatur, lufttrykk osv.

Har jo fått noen fisk, men det er altså uhyre sjeldent

Lenke til kommentar
Impetus. skrev (På 13.9.2020 den 19.10):

Har vel fisket 20 timer på forskjellige turer (fra land) i masse forskjellige sjøer uten å få noe som helst. Er det virkelig så vanskelig å få fisk? Bruker populære baits, alt fra spinnere til jigger og shads. Kaster på forskjellige steder, varierer hastighet og dybde osv, tror jeg gjør alt riktig men fisken uteblir altså. Passer til og med på månefaser, temperatur, lufttrykk osv.

Har jo fått noen fisk, men det er altså uhyre sjeldent

Uflaks det der. Kaknskje det er været.

Lenke til kommentar
Impetus. skrev (På 13.9.2020 den 19.10):

 å få fisk? Bruker populære baits, alt fra spinnere til jigger og shads.

Har jo fått noen fisk, men det er altså uhyre sjeldent

har aldri fått fisk på plast baits i saltvann... for meg er det kun metall jeg får bit på, eller "tyttebær" med metall sluk på enden.
softbaits funker bedre i ferskvann der du VET det er mye fisk, ellers er de gode gamle metall slukene konge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...