Gå til innhold

Girl it eller tl klubben bok. HJELP!!


Anbefalte innlegg

Det er en bok jeg har veldig lyst til å finne igjen som jeg leste for noen år siden. Jeg tror navnet på boken var venner for livet, venner for alltid eller venner for evig, men da jeg prøver å søke opp dette på nettet finner jeg ikke fram til denne boka. Tenkte kanskje noen også har lest denne og kanskje vet mer om boka eller hvor jeg kan finne den. Den handler om ei jente som var borte fra hjembyen sin i en periode. Da hun var borte var hun sammen med en dame som passet på henne og som jenta likte godt. Da hun kom tilbake til hjembyen sin ble hun hentet opp av en gutt som hun hadde kjent lenge. Jeg husker ikke navnet, men jenta likte broren til gutten som hentet henne. Gutten hun likte het Jack. Jack var eldre enn henne og jeg tror han holdt på med fotball eller basketball. Hun ble til slutt sammen med Jack, men fant senere ut at gutten som hentet henne i begynnelsen likte henne. Og til slutt endte hun opp med han. Tror navnet hans begynte på E. Hvis noen har noen anelse om hvilken bok jeg snakker om, kan dere være så vennlige å gi beskjed. Tror boken kommer fra Girl it eller tl klubben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...